B.C. CDC الزامات خود قرنطینگی برای COVID-19 را حذف کرد

تغییرات قبلی در پروتکل‌های COVID-19 با اطلاعیه‌های رسمی و اخبار منتشر شده با تغییرات همراه شده است.
جدیدترین راهنمایی از سوی B.C. Centre for Disease Control (CDC) در 17 نوامبر در وب سایت آنها پست شد.
بر اساس این راهنما، از 17 نوامبر 2022، افرادی که مبتلا به کووید-19 هستند دیگر لازم نیست خود را قرنطینه کنند.
قبل از این تغییر، این وب‌سایت اعلام کرده بود، افراد کاملاً واکسینه شده باید به مدت پنج روز و تا زمانی که علائم آنها بهبود یابد و دیگر تب نداشته باشند، در خانه قرنطینه شوند، و بزرگسالان واکسینه نشده باید به مدت 10 روز خود را قرنطینه کنند.
دستورالعمل جدید بین افراد واکسینه شده و واکسینه نشده تفاوتی قائل نمی شود.
دکتر Bonnie Henry در کنفرانس خبری چهارشنبه گذشته اشاره ای تقریباً گذرا به این تغییر کرد و گفت، افزایش موارد آنفولانزا و ویروس سنسیشیال تنفسی (RSV) به این معنی است که دیگر افراد نمی توانند تشخیص دهند علائم کدام بیماری را دارند.
وی گفت: در عوض، اگر علائم هر بیماری تنفسی را دارید، راهنمایی این است که در خانه بمانید و تماس نزدیک با دیگران را محدود کنید تا زمانی که دیگر تب نداشته باشید و به اندازه کافی خوب شوید که در فعالیت های معمول روزانه خود شرکت کنید.
Sally Otto رئیس تحقیقات کانادایی در Theoretical and Experimental Evolution در دانشگاه BC گفت، من فکر می‌کنم دولت می‌خواهد دستورات را کنار بگذارد و به مردم توصیه کند چه کاری انجام دهند. من فکر می کنم آنها امیدوارند مردم به کار درست ادامه دهند. اما مشکل این است که ما در مورد توصیه استفاده از ماسک آن را نمی‌بینیم.
تغییر در پروتکل قرنطینه به این معنی است که عملاً دیگر هیچ محدودیت رسمی COVID برای عموم وجود ندارد. این در زمانی اتفاق می‌افتد که سایر حوزه‌های قضایی در حال بررسی بازگرداندن دستورات ماسک تحت شرایط خاص هستند.
هفته گذشته، دکتر Kieran Moore مسئول ارشد پزشکی انتاریو پیشنهاد کرد، مردم باید در همه مکان‌های عمومی سرپوشیده از ماسک استفاده کنند، زیرا این استان با افزایش بیماری‌های تنفسی، از جمله آنفولانزا، کووید و RSVکه یک ویروس تنفسی رایج فصلی است، دست و پنجه نرم می‌کند.
در ادمونتون، هیئت مدیره مدارس دولتی به اتفاق آرا طرحی را تصویب کرد که از استان درخواست می‌کرد تا دستوراتی را برای قرنطینه و ماسک اجباری تعیین کند، زیرا بیماری‌های تنفسی در کلاس‌های درس به رکورد رسیده است.
در حال حاضر 328 نفر مبتلا به کووید در بریتیش کلمبیا در بیمارستان بستری هستند که 26 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه هستند.
جدیدترین گزارش بیماری تنفسی از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های تنفسی نشان می‌دهدT از سپتامبر افزایش قابل‌توجهی در موارد آنفولانزا و RSV، به‌ویژه در میان کودکان، مشاهده شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه دستورالعمل اولیه بهداشت عمومی تغییر نکرده است، گفت: اگر علائم دارید یا آزمایش مثبت دارید، باید تا حد امکان قرنطینه شوید تا علائم از بین بروند.

Call Now Button