زنی در BC که به دنبال 1500 دلار غرامت از تعمیرکار کیف خاص خود بود، در دادگاه باخت

دادگاه حل و فصل مدنی بریتیش کلمبیا، ادعای 1500 دلاری یک زن از زنی دیگر را که به گفته او کیف خاصش را به درستی تعمیر نکرده بود، رد کرد.

Chad McCarthy عضو دادگاه گفت، Sydney Desiree Carrol کیف خود را برای تعمیر پیش Winnie Wu برد. Carrol ادعا کرده Wu کیف را به روش توافق شده تعمیر نکرده است، تعمیرات کیفیت پایینی داشته و کیف پول بیشتر آسیب دیده است.

Carrol ادعا کرد کیف قابل تعمیر نیست و 1500 دلار برای هزینه یک کیف دست دوم جایگزین می خواهد.

با این حال Wu گفت کیف را همانطور که توافق کرده بود تعمیر کرده و به Carrol گفته بوده که کیف به حالت اول باز نخواهد گشت.

McCarthy گفت این کیف دارای یک برچسب طراحی است و در جایی که دسته ها به کیف متصل می شوند پاره شده است. Carrol قبل از بردن کیف نزد تعمیرکار تلاش کرده بود آسیب را با چسب ترمیم کند. Wu توصیه کرد، کیف را دوباره در نقاط اتصال دسته بدوزد.

Carrol اعتراف کرد Wu به او گفته بود تعمیر بد به نظر می رسد و دوخت قابل مشاهده است. او همچنین اعتراف کرد، به دوخت های قابل مشاهده اهمیتی نمی دهد و فقط می خواسته دسته ها را دوباره باز کند.

McCarthy گفت، من متوجه شدم طرفین برای بازسازی کامل کیف پول موافقت نکردند، و تعمیرکار مجبور نبوده کیف را مانند نو جلوه دهد یا هرگونه تعمیری را پنهان کند. من متوجه شدم طرفین توافق کردند که دوخت قابل مشاهده که ممکن است بد به نظر برسد.

دادگاه گفت عکس‌های قبل و بعد نشان می‌دهد تعمیرات با توافق طرفین برای تعمیر عملکردی که لزوماً بی‌نقص به نظر نمی‌رسد، مطابقت دارد.

McCarthy ضمن رد این پرونده گفت: متقاضی اکنون یک کیف پول تعمیر شده دارد و هیچ ضرری متحمل نشده است.

او نتیجه گرفت، حتی اگر متوجه شده بودم که تعمیرات غیراستاندارد بوده یا مطابق توافق نبوده است، Carrol هیچ مدرک مستندی که صحت یا ارزش کیف خاص خود را ثابت کند، ارائه نکرده بود.

Call Now Button