کشتی غرق شده 147 ساله در نزدیکی BC پیدا شده و ممکن است گنجینه های فراموش شده در آن وجود داشته باشد

یک کشتی شکسته 147 ساله که گمان می‌رود حاوی آثار تاریخی باشد، اخیراً توسط دو دوست دبیرستانی در نزدیکی ساحل واشنگتن، در جنوب Cape Flattery و نه چندان دور از بریتیش کلمبیا کشف شد.

Jeff Hummel و Matthew McCauley، تیم The Northwest Shipwreck Alliance را زمانی که در کلاس‌های دبیرستان جزیره Mercer شرکت می‌کردند، راه‌اندازی کردند، و این باعث شد تا در طول سال‌ها نقاط دیدنی زیادی را کشف کنند، از جمله این کشتی شکسته قدیمی.

بر اساس اخبار منتشر شده، کشتی SS Pacific که اکنون غرق شده، یک کشتی بخار بوده که در سال 1875 از ویکتوریا به سانفرانسیسکو می رفته، که با کشتی دیگری به نام Orpheus برخورد کرده و در طوفان غرق می شود.

بسیاری از “مسافران ثروتمند” در کشتی بودند، از جمله صاحب بزرگترین کارخانه چوب در ساحل غربی، و همچنین تعدادی معدنچی که به تازگی از میدان های طلای Cassiarدر شمال BC باز می گشتند.

طبق بیانیه مطبوعاتی دیگری، تیم Northwest Shipwreck Alliance سال ها به دنبال این کشتی بوده اند زیرا از آن به عنوان بدترین فاجعه دریایی در ساحل غربی یاد می شد.

این سازمان افزود: قانون دریایی به کاشفان چنین کشتی‌های غرق‌شده اجازه می‌دهد هر آنچه را که قابل نجات است پس از یافتن و برآورده شدن توافق‌های مالکان قانونی که قبلاً آغاز شده است، بازیابی کنند.

به گفته سخنگوی The Northwest Shipwreck Alliance، این تیم هنوز آثار باستانی کشتی غرق شده را کشف نکرده است، اما سوابق تاریخی در مورد محموله های روی کشتی وجود دارد.

Nelson Goodall و Perkins Steamship Company که بعداً نام خود را به شرکت Pacific Coast Steamship Company تغییر داد، مالکان اصلی کشتی SS Pacific بودند.

اگرچه، به دلیل رکود بزرگ، این شرکت در سال 1938 منحل شد.

افراد به شرط داشتن سند مالکیت و مطالبه در مهلت مقرر حق دریافت کالای کشتی را دارند.

Hummel و McCauley نه تنها این کشتی شکسته در سال 1875 را کشف کردند، بلکه چهار هواپیمای جنگی دریایی دوران جنگ جهانی دوم را نیز از دریاچه واشنگتن در سال 1987 و همچنین بسیاری دیگر وسایل غرق‌ شده را در طول سال‌ها پیدا کردند.

Call Now Button