در شب سال نو در ونکوور کجا غذا بخوریم

اگر قرار است کریسمس در کنار خانواده با درخشش آرامش بخش آتش پس از ضیافت و یک غذای خانگی دوست داشتنی سپری شود، پس شب سال نو برای خوش‌حال شدن و گشتن در شهر است.

بدیهی است که غذاها و نوشیدنی‌های خوب هنوز هم مهم هستند، اما اگر آنها را بدون صرف زمان برای پخت و پز به دست بیاوریم، بسیار لذت بخش است.

در این مقاله با برخی بارها و رستوران‌های ونکوور که شام‌ها و جشن‌های ویژه شب سال نو را ارائه می‌کنند، آشنا شوید.

Burdock & Co
سال جدید را در این مکان کوچک اما قدرتمند برنده ستاره میشلین که به دلیل استفاده استثنایی از مواد اولیه فصلی محلی شناخته شده است، جشن بگیرید. منوی شش غذایی (175 دلار برای هر نفر) در دسترس نیست، اما منوی جدید «Gathering Roots under a Cold Moon» ارائه می شود. اکنون رزروها باز هستند و مکان ها به سرعت پر می شوند. گزینه‌های گیاه‌خواری نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

Archer
Archer در خیابان Alberni برای اولین شام شب سال نو خود را آماده می‌کند. سرآشپزها یک شام هفت غذای ویژه به قیمت 200 دلار با شراب اختیاری ترتیب داده اند. شروع از ساعت 8 شب و از مهمانان دعوت می شود تا شروع سال نو در محل بمانند.

Au Comptoir
Alexandre Carrière سرآشپز رستوران فرانسوی Au Comptoir، اولین منوی چهار غذای شب سال نو را آماده کرده است که شامل تارتار ماهی تن با خاویار، گوش ماهی و کارپاچیو ترافل سیاه، فیله گوشت گاو و بلدرچین شکم پر شده است. قیمت برای هر نفر 115 دلار است و صندلی ها از ساعت 6 تا 9 بعد از ظهر در دسترس هستند.

Nox
Nox که تازه وارد West Georgia شده است، میزبان یک شام ایتالیایی در West Coast همراه با موسیقی زنده است. قیمت برای هر نفر 150 دلار است. شراب که توسط Lucy Nahacka مدیر شراب، مدیریت می‌شوند، با قیمت 80 دلار برای سفارش در دسترس هستند.

L’Abattoir
شب سال نو بدون شامپاین کامل نمی شود و L’Abattoir این سنت را بسیار جدی می گیرد. رستوران فرانسوی در West Coast، با سرآشپز Lee Cooper شامی چند غذایی ترتیب داده است. قیمت برای هر نفر 383 دلار است.

Pourhouse
مهمانان برای صرف غذا در Pourhouse در شب سال نو دو گزینه دارند: سالن و اتاق غذاخوری. منوی مشخصی وجود ندارد، اما غذاهای جدیدی از سر آشپز Ece Fenerci همراه با شامپاین مخصوص ارائه خواهد شد. ناگفته نماند موسیقی زنده از ساعت 19:30 شروع می شود. 75 دلار برای رزرو مورد نیاز است.

Bar Susu
در Bar Susu، مهمانان می توانند شام، مهمانی یا هر دو را داشته باشند.
سرآشپز Marc و تیمش یک منوی چند غذایی به سبک خانوادگی تهیه کرده اند که شامل یک کوکتل خوشامدگویی، شراب و خوراکی است که قیمت آن 180 دلار برای هر نفر می باشد. Sommelier Britt همچنین شراب های اضافی را که برای خرید کنار گذاشته است. بعد از شام، مهمانی شروع می شود. از ساعت 11 شب تا ساعت 2 صبح دی جی شروع خواهد کرد. بلیط ورودی مهمانی 125 دلار است.

Anh and Chi
دو سرآشپز قدرتمند در آشپزخانه Anh and Chi در Main Street گرد هم می آیند تا دو منوی چند غذای شب سال نو را ایجاد کنند. سرآشپز Ly Nguyen و سرآشپز Quang Dang با هم یک منوی ویتنامی با پنج غذا (150 دلار) و هشت غذا (250 دلار) تهیه کرده اند. رستوران Bib Gourmand همچنین دارای موسیقی زنده از سه اجرای محلی خواهد بود.

Published on Main
رستوران برنده ستاره MainMichelin، در شام شب سال نو، یک منو با 10 غذا که توسط سرآشپز اجرایی Gus Stieffenhofer-Brandson تهیه شده، ارائه می دهد. قیمت برای هر نفر 400 دلار است که شامل مالیات و انعام می‌شود و مهمانان می‌توانند ترافل و خاویار کانادایی اضافه کنند.

Fanny Bay Oysters
Fanny Bay Oysters شب سال نو را با یک بطری Moët و ده ها صدف به قیمت 150 دلار جشن می گیرد. سرآشپز Tommy Shorthouse همچنین خرچنگ ترمیدور را برای یک شب به منوی شام اضافه کرده است. یا اگر مردم اصرار دارند که در خانه جشن بگیرند، خرچنگ‌های زنده برای ماه دسامبر در بازار موجود هستند.

Glowbal
رستوران Glowbal یک شام جشن برای شب سال نو ارائه می کند. قیمت 175 دلار است و شامل یک لیوان شامپاین و خاویار می‌شود و سپس یک منوی سه وعده‌ای توسط سرآشپز Alex Kim سرو می شود.

Riley’s
شام چهار وعده‌ای Riley به قیمت 165 دلار شامل یک لیوان شامپاین و موسیقی زنده است.

Black + Blue
شب سال نو ادای احترام به زرق و برق قدیمی هالیوود در Black + Blue امسال است. منوی شام چهار وعده است و مهمانان می توانند غذاهای قدیمی مانند مرغ سوپریم و آلاسکا پخته را انتخاب کنند. اجرای زنده از ساعت 19 تا ساعت 1 بامداد خواهد بود. مردم همچنین می توانند منوی خود را ارتقا دهند و یک بطری شامپاین Laurent Perrier و خاویار Osetra در هنگام ورود (300 دلار) در انتظارشان باشند.

Call Now Button