یک نوجوان 15 ساله نورث ونکووری بازداشت شد

یک نوجوان در نورث ونکوور به دلیل سرقت و حمل اسلحه پس از سرقت مسلحانه از دو خودرو بازداشت شد.

North Vancouver RCMP دستگیری را در 1 دسامبر اعلام کرد و جرم های مرتکب شده ی این نوجوان 15 ساله را ارائه کرد.

پلیس گفت، وی حدود ساعت 5:30 بعد از ظهر 30 نوامبر، وارد خانه ای در محله ای در نزدیکی Edgemont Village و Capilano Road شد. در جریان سرقت، این نوجوان کلید خودرویی را که در آنجا پارک شده بود، برداشته و آن را به سرقت برد. او بعداً با خودرو در Capilano Road تصادف و فرار کرد.

بعداً، حوالی ساعت 8 شب، این نوجوان به پارکینگ Capilano Suspension Bridgeرفت و اولین مورد از دو سرقت خودرو را پس از نشان دادن اسلحه گرم به زوجی که در کنار وسیله نقلیه خود بودند، انجام داد. این زوج آسیبی ندیدند و وسیله نقلیه آنها بعداً در همان نزدیکی رها شده پیدا شد.

این ماجراجویی زمانی پایان یافت که مظنون برای دومین بار در اواخر شب اقدام به سرقت خودرو کرد. این حادثه در یک پمپ بنزین در Capilano Road رخ داد. این جوان اسلحه گرم خود را به سمت فردی که در پمپ توقف کرده بود نشانه رفت، اما آن شخص توانست اسلحه را از مظنون گرفته و او را روی زمین بخواباند و تا رسیدن پلیس نگه دارد.

Const. Mansoor Sahek از RCMP نورث ونکوور گفت، از تیم‌های سلامت روان درخواست کمک شد.

بعداً مشخص شد که این اسلحه یک سلاح گرم بدلی بوده است.

Sahek افزود: در جریان تحقیقات، پلیس خانه این نوجوان را بازرسی کرد و اقلام مرتبط با تعدادی از تحقیقات در حال انجام را پیدا کرد.

Sahek در مورد سرقت‌های اتومبیل گفت: این بسیار نگران‌کننده و ترسناک است. قربانیان این موارد در حال لذت بردن از شب خود بودند و آخرین چیزی که انتظار داشتند این بود که اتفاقی به این درجه از خشونت‌ رخ دهد.

این نوجوان 15 ساله به دو فقره سرقت، نگهداری اسلحه بدلی و استفاده از سلاح گرم بدلی در ارتکاب جرم متهم شده است.

این نوجوان تا پایان این ماه در بازداشت به سر می برد.

اداره پلیس می‌گوید هر کسی که تحت تأثیر این حوادث قرار گرفته می‌تواند با واحد خدمات قربانیان با شماره 604-969-7540 تماس بگیرد.

Call Now Button