وزش بادهای شدید حرکت کشتی بینSwartz Bay و Tsawwassen را لغو کرد

صبح روز سه شنبه حرکت برخی از کشتی ها بین Vancouver Island و B.C. mainland لغو شد زیرا طوفان زمستانی دیگری جنوب جزیره ونکوور را درنوردید.

حرکت ساعت 8 صبح از Tsawwassen و 10 صبح از Swartz Bay با کشتی Queen of New Westminster لغو شد.

کشتیرانی در چندین مسیر دیگر، از جمله بندر Nanaimo به Descanso Bay، و Horseshoe Bay به Langdale، به دلیل شرایط جزر و مدی به تاخیر افتاد.

محیط زیست کانادا هشدار باد برای ویکتوریای بزرگ و southern Gulf Islands را صادر کرده است. وزش بادهای جنوب شرقی با سرعت 70 تا 90 کیلومتر در ساعت در نواحی مجاور Haro Strait در صبح روز سه شنبه گسترش یافت که در بعدازظهر کاهش پیدا کرد.

محیط زیست کانادا نسبت به امواج افزایش‌یافته در امتداد تنگه جورجیا هشدار می‌دهد که می‌تواند منجر به سیل، ورود آوارها به ساحل و آسیب به زیرساخت‌ها شود.

شهرداری North Cowichan گزارش داد، باران شبانه و رویداد جزر و مد در صبح سه‌شنبه بر سطح آب رودخانه Chemainus تأثیری نداشته است و جاده‌های این منطقه اکنون به روی رانندگان باز شده‌اند. هشدار تخلیه برای املاک منتخب همچنان برقرار است و بعد از ظهر بررسی می‌شود.

یادآوری می شود هرگز در آب‌های سیل رانندگی نکنید، حتی اگر تابلوی ممنوعیت در محل وجود نداشته باشد. در CowichanAlert.ca ثبت نام کنید تا در مورد بسته شدن جاده ها، رویدادهای آب و هوایی مهم و هشدارهای تخلیه اطلاعات کسب کنید.

Call Now Button