Canadian Blood Services خواستار اهدای فوری خون شد

با کاهش موجودی ملی خون، وضعیتی که با طوفان های زمستانی اخیر در سراسر کشور بدتر شده، Canadian Blood Services خواستار اهدای فوری خون شد.

در BC، برف همراه و باران یخ‌زده و کاهش شدید دما باعث یخ‌زدگی جاده‌ها و قطع برق شده و توصیه‌های مسافرتی، افراد را بر آن داشت تا از جاده‌ها دور شوند. به گفته Canadian Blood Services این به این معنی بود که بسیاری از اهدای خون ها لغو شده و منجر به کاهش موجودی خون ملی شد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی آژانس، موجودی ملی خون از ابتدای اکتبر بیش از 35 درصد کاهش یافته است. حدود 10 درصد (1500) از اهدای خون و پلاسما مورد انتظار در طول فصل تعطیلات، به دلیل بارش برف سنگین، سرمای شدید و شرایط یخبندان انجام نشد.

برای حفظ خون و پلاسما ثابت برای بیماران در فصل زمستان، آژانس از اهداکنندگان همه جوامع می‌خواهد که خون اهدا کنند. انتظار می‌رود شرایط زمستانی و تهدیدات بیماری همچنان ادامه داشته باشد و بر اهدای خون در آینده تأثیر بیشتری بگذارد، زیرا موجودی چندین گروه خونی بسیار پایین‌تر از حد مطلوب است.

Rick Prinzen رئیس زنجیره تامین Canadian Blood Services گفت، آب و هوا چالش‌های مهمی را برای فرصت‌های توزیع ایجاد می‌کند و بسیاری از رویدادهای مجموعه از 20 دسامبر لغو شده‌اند.

او پیش‌بینی کرد، در هفته‌های آینده به دلیل هوای زمستانی اختلالات بیشتری ایجاد شود.

او گفت: بیماران در سراسر کانادا با ورود به سال جدید، بیش از هر زمان دیگری به اهداکنندگان نیاز دارند. آب و هوای نامناسب همچنین می تواند باعث افزایش حوادث ترومایی شود و تقاضا برای خون را افزایش دهد. هر اهدایی مهم است. به معنای واقعی کلمه می تواند یک زندگی را نجات دهد.

در حال حاضر، موجودی چندین گروه خونی برای تقریباً سه یا چهار روز است. او توضیح داد، موجودی ایده آل فرآورده های خونی تازه بین پنج تا هشت روز است.

همچنین نیاز اساسی به پلاکت ها و خون نجات دهنده O منفی وجود دارد.

Canadian Blood Services در ساعات عادی این هفته و تا سال جدید باز است.

ساکنان Burnaby و New West می توانند به صورت آنلاین در blood.ca، در برنامه GiveBlood یا با تماس با شماره 1 888 2 DONATE (1-888-236-6283)وقت اهدا رزرو کنند.

Riverside Community Church در Port Coquitlam و Canadian Blood Services در Surrey به ترتیب برای پنجشنبه، 29 و جمعه، 30 دسامبر باز می شوند.

Burnaby با بازگشت مراکز اهدایی سیار، چندین تاریخ باز خواهد کرد:
Aubrey Elementary — 1075 Stratford Ave. 
Maywood Community School — 4567 Imperial St, 
Nikkei National Museum & Cultural Centre — 6688 Southoaks Cr.
Byrne Creek Secondary School — 7777 18th St.
Simon Fraser University-Burnaby (SUB) — 8888 University Dr.

Call Now Button