مسافران B.C. در مکزیک پس از لغو پرواز Sunwing سرگردان شدند

صدها کانادایی در شهرهای مختلف تفریحی مکزیک پس از لغو پروازهای Sunwing سرگردان شدند.

پروازهای خطوط هوایی Sunwing به بریتیش کلمبیا در Puerto Vallarta به دلیل شرایط آب و هوایی لغو شدند.

داروهای برخی از مسافران در حال اتمام هستند. برخی از آنها در مورد بازگشت به کار یا مراقبت از حیوانات خانگی خود استرس دارند.

برنامه آنلاین Sunwing از کار افتاده و مردم اطلاعات را از نمایندگان خطوط هوایی که در لابی هتل ها مستقر هستند جمع آوری می کنند.

ویدئویی که توسط یکی از مسافران Sunwing گرفته شده نشان می دهد، ده ها نفر در فرودگاه Cancun شعار می دهند دروغگوها! و ما را به خانه برگردان!

هفته گذشته، Sunwing در یک سری توییت اعلام کرد پروازها به دلیل شرایط آب و هوایی شدید زمستانی در مناطق مختلف کانادا لغو شده اند.

Gabor Lukacs مدافع حقوق مسافران هوایی در ایمیلی گفت: تحت مقررات حفاظت از مسافران هوایی که توسط آژانس حمل و نقل کانادا تهیه شده، Sunwing به مسافران غذا، محل اقامت، 500 دلار غرامت به ازای هر نفر و همچنین هزینه رزرو مجدد پرواز به خانه و بازپرداخت هزینه‌های دیگر مانند هزینه پارکینگ و دستمزدهای از دست رفته را بدهکار است.

به گفته Lukacs، مسافران ممکن است مجبور شوند شرکت را برای دریافت غرامت خود به دادگاه دعاوی کوچک ببرند.

خطوط هوایی Sunwing مستقر در تورنتو در بیانیه‌ای گفت: تعدادی از پروازهای برگشت همچنان تحت تأثیر تأخیرهای ناشی از جابجایی خدمه و اختلالات شدید آب و هوا در سراسر کانادا قرار دارند.

این سازمان اعلام کرد، در حال ترتیب دادن هتل‌ها و ترانسفرهای جایگزین برای کسانی است که تأخیر یک شبه دارند. این شرکت تا کنون در این هفته دو پرواز “بازیابی” انجام داده است و هشت پرواز دیگر را برنامه ریزی کرده است که قرار است تا 30 دسامبر انجام شود. پس از تایید این پروازها، اطلاعات بیشتر به مشتریان ارائه خواهد شد.

به گفته این شرکت، مشتریانی که ترجیح می دهند یک پرواز برگشت زودتر را با شرکت دیگری رزرو کنند، می توانند این کار را با هزینه شخصی خود انجام دهند و پس از بازگشت به خانه، درخواست بازپرداخت برای پرواز Sunwing استفاده نشده خود را ارسال کنند.

Sherry Singh ساکن نورث دلتا و گروه چهار بزرگسال و چهار کودکش قرار بود در پرواز برگشتی باشند که قرار بود تقریباً یک هفته پیش پرواز کند.

وی گفت، ما احساس استرس و اضطراب می کنیم. ما احساس می‌کنیم سرگردان هستیم و فراموش شده‌ایم.

آنها سفر خود را در 14 دسامبر آغاز کرده و برای بازگشت در 21 دسامبر رزرو کرده بودند تا بتوانند تولدهای مهم و کریسمس را با خانواده خود در ونکوور جشن بگیرند، از جمله برخی از آنها از خارج از شهر به آنجا سفر کرده بود. از نظر مالی برخی از ما که وقت خود را از دست داده‌ایم و یا هزاران دلار به خطوط هوایی دیگر پرداخته‌ایم تا ما را از Puerto Vallarta خارج کنند.

Call Now Button