شما می توانید در این ماه تا 164 دلار از دولت بریتیش کلمبیا دریافت کنید

به لطف BC Affordability Credit از سوی دولت BC ، حساب بانکی شما ممکن است به زودی یک واریزی غیرمنتظره داشته باشد.

در این ماه 85 درصد از بریتیش کلمبیایی ها به طور خودکار این پول را از طریق آژانس درآمد کانادا دریافت می کنند. این که چقدر دریافت می کنید به عوامل خاصی مانند بچه داشتن یا نداشتن بستگی دارد.

دولت B.C. در بیانیه ای اعلام کردف این اعتبار با هدف کمک به جبران هزینه های فزاینده، تا 164 دلار برای هر بزرگسال و 41 دلار برای هر کودک اعطا می شود. این بدان معناست که یک خانواده با دو فرزند می تواند تا 410 دلار دریافت کند.

این اعتبار برای افرادی که حداقل شرایط را داشته باشند یکبار پرداخت خواهد بود. طبق بیانیه مطبوعاتی دولت در ماه نوامبر، افرادی در استان با درآمد تا 36901 دلار حداکثر BC Affordability Credit را دریافت خواهند کرد.

خانواده های چهار نفره واجد شرایط با درآمدهای 43051 دلار یا کمتر حداکثر مقدار را دریافت خواهند کرد. خانوارهای با درآمد 150051 دلار یا بیشتر اعتبار دریافت نمی کنند.

این اعتبار بخشی از BC Climate Action Tax Credit است که به جبران مالیات کربن پرداخت شده توسط ساکنان بریتیش کلمبیا کمک می کند.

طبق قانون دولت BC، این پرداخت ها معمولاً در حدود روز پنجم ماه چهار بار در سال پرداخت می شود.

Katrine Conroy وزیر دارایی در این بیانیه گفت: فصل زمستان اغلب هزینه‌های اضافی را برای مردم به همراه دارد و با افزایش هزینه‌هایی که در سرتاسر جهان شاهد آن هستیم، می‌تواند استرس را به بودجه‌های خانواده‌ها اضافه کند.

Conroy افزود: ما می دانیم که این مبلغ تمام صورتحساب ها را پوشش نمی دهد، اما امیدواریم این پول اضافی کمک کند کمی از فشار وارده در سال جدید کم شود.

Call Now Button