پایگاه داده میزان حقوق در بخش عمومی، روسای پلیس زن

زمانی که Jodyne Keller در سال 1995 افسر پلیس ونکوور شد، اتاق تعویض لباس زنان، مکانی بسیار خلوت بود. این افسر واحد آموزشی VPD به یاد می آورد، من تنها فرد در رختکن زنان بودم که برای گشت آماده می‌شدم.

اکنون، 28 سال بعد، در حالی که سعی می‌کنم یونیفورم خود را بپوشم، در هر دو طرفم افرادی را دارم. آنها همه جا هستند بنابراین، این یک پیشرفت عالی بوده است.

ادارات پلیس در سراسر بریتیش کلمبیا تلاش کرده‌اند تا ادارات خود را با زنان بیشتر، رنگین‌پوستان بیشتر و اعضای بیشتر از گروه‌های به حاشیه رانده‌ شده متنوع کنند. از سال گذشته، 22 درصد از افسران پلیس در کانادا زن بودند که در مقایسه با سال نوپایی کلر در سال 1995، جهشی بزرگ بود. طبق آمار کانادا، زنان کمتر از 10 درصد از پلیس ها را در سراسر کشور تشکیل می دادند. هنوز جای زیادی برای بهبود وجود دارد، و هنگام تحلیل مدیرانی که ادارات پلیس را اداره می کنند، اختلاف جنسیتی شدیدتر می شود.

35 رئیس یا معاون رئیس وجود دارد که بر 12 نیروی پلیس شهری به اضافه پلیس ترانزیت در B.C نظارت می کنند. از این تعداد، تنها شش نفر زن هستند و هیچ یک رئیس نیست. معاونان زن در ونکوور، دلتا، پورت مودی، اوک بی، ساری و پلیس ترانزیت وجود دارند.

این تجزیه و تحلیل افسران زن در رده های ارشد و RCMP را بررسی نمی کند، زیرا آمار ما از پایگاه داده حقوق و دستمزدهای بخش دولتی می آید که شامل نام و دستمزد 125000 نفر است که به عنوان کارمند دولتی در بریتیش کلمبیا به کار گرفته شده اند. بنابراین، این شامل سازمان های پلیس شهری و ادارات آتش نشانی می شود، اما RCMP فدرال نه.

ادارات آتش نشانی در مورد کارفرمایان زن بهتر از پلیس عمل نکردند. از 19 اداره آتش نشانی مترو ونکوور در پایگاه داده، تنها یکی دارای رئیس زن است: Karen Fry در ونکوور.

طبق تحقیقات ما، پلیس ونکوور، بزرگترین نیروی پلیس شهری در بریتیش کلمبیا، دو سوم از 25 افسر پلیس پردرآمد را استخدام کرده است، از جمله رئیس Adam Palmer و سه معاونش که یکی از آنها به نام Fiona Wilson زن است.

علاوه بر تجزیه و تحلیل داده‌های مربوط به روسای پلیس زن، پایگاه داده حقوق همچنین به ما اجازه می‌دهد تا بی‌نظمی‌های مربوط به حقوق پلیس را بررسی کنیم.

این داده‌ها که نشان‌دهنده حقوق پرداختی به کارمندان دولتی در سال‌های 2020-21 است، نشان می‌دهد نزدیک به 200 پلیس با پایین‌ترین رتبه در آن سال مالی بیش از 150000 دلار درآمد داشتند و تقریباً همه آنها از پلیس ونکوور بودند. یک دوجین بیش از 200000 دلار درآمد داشتند. این حقوق های زیاد عمدتاً ناشی از اضافه کاری بود.

وب سایت VPD می گوید، یک افسر تازه کار 78000 دلار درآمد دارد و یک افسر درجه یک، وضعیتی که پس از چهار سال به دست می آید، 112000 دلار درآمد و فرصتی برای اضافه کاری در زمان کمبود کارکنان و در طول رویدادهای خاص وجود دارد.

Sgt. Steve Addison، سخنگوی VPD، گفت، در سال 2020-2021، اولین سال همه گیری، افسران مجبور بودند به محل کار خود مراجعه کنند و با بسیاری از مردم تماس نزدیک داشتند. اگر آنها در معرض علائم کووید بودند، باید با افسران دیگر جایگزین می شدند.

Addison گفت، افزایش اعتراض‌ها همچنین به اضافه کاری پلیس منجر شد. زمانی که تظاهرکنندگان راهپیمایی می‌کردند، تلاش می‌کردند پل‌ها و جاده‌ها را مسدود کنند اغلب به فراخواندن افسران اضافی نیاز داشتند.

این پایگاه داده شامل دستمزد نزدیک به 125000 کارمند دولتی است که در حدود 100 سازمان بخش دولتی کار می کنند، از جمله دولت استانی، شرکت های Crown، مقامات بهداشتی، شهرداری ها، دانشگاه ها و کالج ها، مناطق مدرسه و ادارات پلیس شهری.

اطلاعات حقوق شامل حقوق پایه، اضافه کاری، پرداختی مرخصی و اخراج می شود.

بسته به نحوه گزارش داده های مالی یک آژانس، اطلاعات مربوط به سال مالی 2020-21 یا سال تقویم 2020 است.

تجزیه و تحلیل جنسیت از طریق Gender-API.com تعیین شد که اطلاعات جنسی قابل اعتمادی را برای دو سوم از اسامی در پایگاه داده ارائه می کرد.

Call Now Button