یک کودک 2 ساله در باغ وحش بزرگ ونکوور مورد حمله خرس ها قرار گرفته و خانواده در حال شکایت هستند

ظاهراً یک دختر 2 ساله در بازدید از باغ وحش بزرگ ونکوور در سال 2019 توسط خرس های سیاه مورد حمله قرار گرفته و خانواده اکنون شکایت کرده اند.

خدمات بهداشتی اورژانس بریتیش کلمبیا پس از این حادثه در 5 آگوست 2019 گفت یک بیمار در شرایط وخیم با آمبولانس هوایی از باغ وحش به بیمارستان منتقل شد.

Richard Hanson پدر این کودک، اکنون علیه باغ وحش بزرگ ونکوور شکایت کرده است. در این دادخواست که ماه گذشته ارائه شد آمده است، این کودک نوپا پس از حمله صدمات متعددی متحمل شده و باغ وحش بزرگ ونکوور و شرکت K-Bros Developments که مالک باغ وحش است، به دلیل سهل انگاری مقصر هستند.

در این دادخواست آمده است دختر پس از اینکه بازوی خود را وارد حصار بدون محافظ خرس سیاه کرد مورد حمله قرار گرفت. بر اساس این دادخواست، خرس‌ها بازوی او را شکستند و باعث صدمات متعدد از جمله شکستگی مچ دست و قطع انگشتش شدند.

این شکایت ادعا می کند، باغ وحش نتوانسته است یک مانع مناسب بین خرس ها و بازدیدکنندگان داشته باشد.

این دادخواست مبلغی را برای خسارتی که خانواده به دنبال آن است مشخص نکرده، اما گفته شده است که این ادعا برای هزینه مراقبت، درد و رنج و از دست دادن ظرفیت کسب درآمد است.

در زمان وقوع این حادثه، باغ وحش در بیانیه‌ای گفت، این حادثه در محوطه خرس سیاه آنها رخ داده است و یک کودک توسط یکی از خرس‌ها در حالی که در منطقه‌ی غیرمجاز برای دسترسی عمومی حضور داشته، گاز گرفته شد.

آنها افزودند، باغ وحش بزرگ ونکوور به استانداردهای ایمنی ارائه شده توسط باغ وحش ها و آکواریوم های معتبر کانادا (CAZA) پایبند است.

این شکایت هنوز به دادگاه نرسیده است.

Call Now Button