7 مکان برای امتحان کوندالینی یوگا در اطراف ونکوور

کوندالینی یوگا یک تمرین قدرتمند است، که به حرکت انرژی راکد و متعادل کردن مراکز انرژی بدن کمک می کند. آموزه های اصلی کوندالینی در بسیاری از برنامه های سلامتی محبوب این روزها مانند برنامه های Wim Hof، Dr. Joe Dispenza و بسیاری از کسانی که پزشکی انرژی را آموزش می دهند یافت می شود. کوندالینی راهی قوی برای حمایت از تغییراتی است که می خواهیم در زندگی خود ببینیم.

بسیاری از گوروهای کوندالینی به شما خواهند گفت، این سبک خاص از یوگا می تواند به افراد کمک کند خود را مهربان تر، پرانرژی و سرزنده تر کنند.

پس از انجام یک چالش 30 روزه کوندالینی اخیراً، متوجه شدم که این درست است! اگر می‌خواهید کوندالینی را خودتان کشف کنید، در اینجا هفت روش برای امتحان آن وجود دارد.

Marika Richoz
Richoz یک معلم یوگای محبوب کوندالینی، ساکن ونکوور، در استودیوهای سراسر شهر به ویژه Kou Studios تدریس می کند و همچنین برنامه 30 روزه کوندالینی خود را تقریباً هر ماه به صورت آنلاین ارائه می دهد. در این برنامه، هر روز ساعت 6:30 صبح به وقت PT آموزش اغاز می شود که روشی فوق العاده پر انرژی برای شروع هر روز است. پخش مجدد برای کسانی که در خواب هستند در دسترس است. برنامه Richoz تجربه 30 روز تمرین منظم کندالینی است که می تواند انرژی شما را افزایش دهد، و در حال حاضر با تخفیف عالی در The Collective Shift در دسترس است: یک دوره سه ماهه از انرژی و تغییر تجارب تنها با 100 دلار.

Jay Suttonbrown
Suttonbrown به عنوان بنیانگذار Manipura Yoga College در جزیره ونکوور، یک مربی کوندالینی مشهور بین المللی است. اشتیاق او این است که به شاگردان کمک کند با کنار گذاشتن عادات زندگی و توانمندسازی شخصی، اصالت تجربه را خود پرورش دهند،. او بیش از ۲۰ سال سابقه تدریس کوندالینی دارد. می‌توانید کلاس Suttonbrown را به صورت زنده در کالج او یا از طریق کلاس‌های آنلاین ماهانه او یا چالش ۴۰ روزه مدیتیشن تجربه کنید.

Sacred Roots Yoga
این مجموعه در دلتا واقع شده است توسط Sara McKim اداره می شود و هر هفته انواع کلاس های یوگا و مدیتیشن را در مزرعه گل خود در Ladner ارائه می دهد. آیا می‌توانید مکان ایده‌آل‌تری برای کلاس یوگا داشته باشید؟ McKim با استادانی مانند Jai Dev و Shiva Rea تمرین کرده است. او همچنین یک برنامه مراقبه 40 روزه کوندالینی را ارائه می دهد که می توانید در خانه انجام دهید.

Jai Dev
Dev یک یوگی و عارف و یکی از معلمان برجسته جهان که کلاس‌های یوگای کوندالینی را ارائه می‌دهد. او مستقر در کالیفرنیا، انواع کلاس‌های آنلاین خودگردان را ارائه می‌دهد تا بتوانید تمرین یوگای کوندالینی را در خانه برای خود انجام دهید. Dev به طور دوره ای به BC سفر می کند تا کلاس ها و کارگاه های آموزشی ارائه دهد.

Elevate the Globe
زوجBritt و Tara شخصیت های آنلاین بسیار محبوب، رویکرد بسیار کاربرپسندی را برای کوندالینی ارائه می‌کنند، و ماموریتشان این است که بهترین احساس را در شما ایجاد کنند. آنها مجموعه ای از کلاس ها و مدیتیشن های رایگان دارند که می توانید آنها را امتحان کنید. همراه با کلاس DIY محبوب آنها، Intro to Kundalini، که تاریخچه کوندالینی، نحوه انجام مودراها، معنی مانتراها و چرایی آنها را توضیح می دهد، ارائه می شود.

Rebecca Johnston
Rebecca Johnston بنیانگذار Be Naturally Fit ساکن ونکوور، یوگا کوندالینی را عمدتاً از طریق استودیوی آنلاین خود آموزش می دهد، اگرچه گاهی اوقات می توانید تدریس او را در ساحل بیابید. او همچنین یک متخصص بهداشت قبل از یائسگی است و رویکردی کل نگر – برخی می گویند جادویی – در کلاس های خود ارائه می دهد. با ثبت نام آنلاین می توانید کلاس های کوندالینی او را تجربه کنید.

Sadhana Yoga & Sound
Sadhana Yoga & Sound که در یک نقطه بسیار جذاب در Port Coquitlam واقع شده است. کلاس های کوندالینی آنها توسط Bonnie Starcevich اداره می شود که از کودکی عاشق یوگا بوده است. کلاس های کندالینی 90 دقیقه است و شامل حرکت، پرانایاما، سرود خواندن و مدیتیشن 10 دقیقه ای به همراه یک حمام صوتی طولانی و مجلل است.

Call Now Button