استان به دنبال ضبط خانه ای 2.5 میلیون دلاری در ونکوور است که ادعا می شود با کلاهبرداری هایی در سراسر جهان مرتبط است

این استان به دنبال دارایی‌های بیشتری از Rosanne Day ساکن ونکوور است که می‌گوید به نقش او به عنوان رئیس پرداخت PacNet Services Ltd در کلاهبرداری‌های پستی مستقیم در سراسر جهان مرتبط است. در این پرونده استان به دنبال توقیف حدود 15.5 میلیون دلار از دارایی‌ها و حساب‌های بانکی وی است.

در دادخواستی که در B.C. Supreme Court ثبت شده، B.C. Civil Forfeiture می‌گوید، یک خانه 2.5 میلیون دلاری در وست ونکوور متعلق به Day، از فعالیت‌های غیرقانونی عاید و برای پولشویی استفاده شده است. Day به این ادعا در دادگاه پاسخ نداده است.

Day و سایرین همچنین به دلیل نقش پردازشگرهای پرداخت در کلاهبرداری های ارسال مستقیم پستی، با اتهامات جنایی در ایالات متحده روبرو هستند.

این استان در پرونده توقیف مدنی خود در این ماه ادعا کرد، PacNet، Day و سایر کارکنان PacNet در فعالیت هایی شرکت کرده اند که علاوه بر پولشویی شامل کلاهبرداری، استفاده از نامه برای کلاهبرداری و عدم گزارش تراکنش های مالی مشکوک به رگولاتورهای کانادا می شود.

در این دادخواست آمده است: این دارایی حاصل فعالیت غیرقانونی است زیرا به طور مستقیم یا غیرمستقیم در نتیجه فعالیت غیرقانونی PacNet، خانم Day، سایر کارکنان PacNet و سایر افراد ناشناس برای شاکی فعلی به دست آمده است.

ملک در 3491 West 16th Ave. منحصراً متعلق به Day است که نام اصلی او Rosanne Dronsfield است.

این خانه در سال 2022 ارزش تخمینی 2.498 میلیون دلار داشت و بدون هر گونه وام مسکنی متعلق به او است.

Day و سایر متهمان هرگونه تخلف در اقدامات قانونی قبلی را رد کرده اند.

PacNet و مدیران آن همه اتهامات را در اولین رسیدگی مدنی رد کردند و گفتند، PacNet در هیچ زمانی آگاهانه پرداخت‌های مربوط به تبلیغاتی را که تقلبی تشخیص داده شده پردازش نکرده است.

PacNet کیفرخواست ایالات متحده را ناقص خوانده و قول داده است با این اتهامات مبارزه کند.

PacNet پیش از این گفته بود: این اتهامات بر بخش کوچکی از تجارت PacNet متمرکز است که PacNet به طور داوطلبانه قبل از هر اقدامی از سوی ایالات متحده از آن خارج شد.

در پرونده توقیف مالی که در ماه جاری تشکیل شد، این استان می‌گوید PacNet مستقر در ونکوور، پرداخت‌های افراد و شرکت‌هایی را پردازش می‌کند که می‌دانسته در طرح‌های غیرقانونی کلاهبرداری پستی غارتگرانه، عمدتاً افراد مسن و آسیب‌پذیر را هدف قرار می‌دهند.

طبق دادخواست استان، این شرکت پرداخت‌های مربوط به میلیون‌ها درخواست تقلبی و فریبنده چند صفحه‌ای را که به صدها هزار قربانی در سراسر کانادا، ایالات متحده و جهان ارسال شده بود، پردازش کرده است.

در این دادخواست آمده است،PacNet با دریافت هزینه‌ای دو تا پنج درصدی برای پردازش پرداخت‌های حاصل از طرح‌های کلاهبرداری پستی، با مبالغی که قربانیان پرداخت کرده‌اند، صدها میلیون دلار پول به دست آورده است.

Call Now Button