جمع‌آوری کمک مالی برای دو افسر گرفتار شده در، بهمن مرگبار BC مورد حمایت قرار گرفت

پس از بهمن مرگبار، جامعه Nelson, BC برای حمایت گرد هم آمده اند.

بر اساس گزارشی از اداره پلیس Nelson دو نفر از افسران این اداره در 9 ژانویه در حالی که خارج از ساعت کاری در حال گردش در منطقه ای خلوت بودند، در نزدیکی Kaslo در بهمن گرفتار شدند.

یکی از افسران به نام Mathieu Nolet که 28 سال دارد به شدت مجروح شد و در وضعیت وخیم در بخش آی سی یو بیمارستان محلی به سر می برد. Constable Wade Tittemore به طرز غم انگیزی در سن 43 سالگی درگذشت.

Donovan Fisher رئیس پلیس گفت، Nelson یکی از کوچکترین نیروهای پلیس شهری در کانادا است و ما مانند یک خانواده بزرگ هستیم. تأثیر مرگ Constable Tittemore تأثیر عمیقی بر نیرو و جامعه ما دارد. عمیق ترین تسلیت ما به خانواده او است.

به گفته پلیس، Tittemore از علاقه مندان پرشور بک کانتری بود که عاشق اسکی، پیاده روی و کوله گردی بود. او بیش از چهار سال در پلیس شهر Nelson کار کرده بود. قبل از آن، او در Calgary زندگی می کرد و در آنجا به مدت 11 سال در پلیس Calgary خدمت کرد.

یک GoFundMe برای کمک به حمایت از خانواده های این افسران راه اندازی شده است. در حال حاضر بیش از نیمی از راه رسیدن به هدف 100000 دلاری خود را طی کرده است.

انرژی و حس شوخ طبعی Tittemore برای همه کسانی که او را می شناختند اشنا بود. از وی دو پسر دوست داشتنی، همسر و خواهر، مادر و پدرش به یادگار مانده است.

Constable Nolet نیز از خدمات پلیس Calgary آمده بود، و طبق صفحه جمع آوری کمک مالی، او با سرویس پلیس Nelson سازگاری سریع و طبیعی داشت و پختگی را فراتر از سال های تجربه خود نشان می داد.

این دو عاشق فضای باز و خلوت بودند، و این چیزی بود که باعث شد در Nelson زندگی کنند و با هم دوست شوند.

Janice Morrison شهردار و رئیس هیئت پلیس، گفت: افسران در شهری به اندازه Nelson بخشی از جامعه هستند و با مردم ارتباط برقرار می‌کنند، چه در محل کار و چه در خارج از کار. تراژدی مانند این عمیقاً همه ما را تحت تأثیر قرار می دهد.

انجمن پلیس Nelson گفت: ما از شما می‌خواهیم هر آنچه را که می‌توانید برای رسیدن به هدفمان و کاهش استرس مالی برای هر دوی این افسران شگفت‌انگیز و خانواده‌هایشان اهدا کنید.

سرازیر شدن حمایت ها در حال حاضر بسیار زیاد و قابل قدردانی بوده است.

Call Now Button