این 7 رستوران در ونکوور وعده‌های غذایی 3 بخشی را با قیمت کمتر از 30 دلار ارائه می‌کنند

جشنواره Dine Out Vancouver بازگشته است، و به مردم فرصتی می دهد تا از برخی از بهترین رستوران های ونکوور با بهترین قیمت لذت ببرند.

جشنواره از 20 ژانویه تا 5 فوریه ادامه دارد، در ادامه با هفت رستوران که می تواند با بودجه شما هماهنگ شود آشنا شوید.

Delara Restaurant
آدرس: 2272 W 4th Ave., Vancouver, B.C.
اگر هوس برانچ کردید، این رستوران ایرانی مدرن در Kitsilano را امتحان کنید.
Delara یک کورس 27 دلاری شامل یک پیش غذا (سوپ مرغ و جو یا پیش غذاهای ایرانی با نان) غذای انتخابی اصلی و یک دسر سنتی را ارائه می‌کند.

Brittania Brewing
آدرس: 12240 2nd Ave., Richmond, B.C.
می توانید این مکان شیک را در محله ساحلی Steveston بیابید. Brettania Brewing که به‌خاطر صبحانه آخر هفته‌اش شناخته شده است. صبحانه‌ای عالی که در روزهای هفته از سه‌شنبه تا جمعه سرو می‌کند. برای Dine Out، آنها یک غذای ویژه ارائه می دهند که می توانید قهوه، OJ یا Blondemosa را به سفارش خود فقط با 2 دلار اضافه کنید.
یک وافل، یک فنجان صدف خوراکی و یک ساندویچ صبحانه فقط با ​​27 دلار را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید برای ناهار یا شام منوی با قیمت 32 دلار را انتخاب کنید.

Fable Diner
آدرس: 151 E. Broadway, Vancouver, B.C.
Fable یک غذاخوری معمولی نیست، واجد شرایط Bib Gourmand در سال 2022 بوده و در Diners، Drive-Ins و Dives نمایش داده شده است.
از 20 ژانویه تا 5 فوریه، آنها منوی ناهار 21 دلاری را سرو می کنند که شامل یک نوشیدنی است، انتخاب شما برای غذای اصلی، برگر، ساندویچ گلوری یا Trucker’s Breakfast، به علاوه دسر بستنی خوشمزه است.
همان ترکیب را با حتی ارزان‌تر (18 دلار) در طول هفته از ساعت 9 صبح تا ساعت 5 بعد از ظهر دریافت کنید.

Bombay Kitchen + Bar
آدرس: 1018 Commercial Dr., Vancouver, B.C.
تنها با 25 دلار در طول جشنواره Dine Out، می توانید از غذاهای هندی لذت ببرید. منو با گزینه های پر زرق و برقی همراه است. انتخاب شما از پاکورا برای شروع، سه نوع کاری و دو دسر است.

Banana Leaf Malaysian Cuisine
آدرس:  820 W. Broadway, Vancouver, B.C.
شما می توانید ناهار را با 25 دلار در این رستوران Kitsilano دریافت کنید. برای شروع، یک سالاد آسیایی با آناناس و پاپایا یا مقداری کالاماری ترد را انتخاب کنید.
برای غذای اصلی خود، انتخابی از سبزیجات، ماهی و گوشتی خواهید داشت. همه چیز را با پاناکوتای نارگیلی Pandanus به پایان برسانید.

BREWHALL
آدرس: 97 E. 2nd Ave., Vancouver, B.C.
این فضا برای نوشیدنی‌های محلی بسیار مورد توجه است. با 28.50 دلار ساندویچ، پیش غذا و دسر را انتخاب می‌کند. اگر دونات های کوچک ایده آل شما نیستند، همیشه می توانید یک دسر مارگاریتا را انتخاب کنید.

Casa Mia Neighbourhood Cucina & Mercato
آدرس: 2215 Marine Dr., West Vancouver, B.C.
این رستوران که در North Shoreواقع شده، مکانی دنج است که در کلاسیک های ایتالیایی تخصص دارد. منوی ناهار 20 دلاری آنها شامل یک سوپ روزانه، انتخاب پنینی و یک شیرینی از پیشخوان است.

Call Now Button