قاضی می‌گوید آپارتمان سوخته B.C. در وضعیت «نزدیک به احتکار» بود

زنی با اختلال احتکار که در سال 2005 در آپارتمانی در ونکوور زندگی می کرد، مسئول هزینه های آتش سوزی است که باعث خسارت 568995 دلاری و از دست دادن درآمد شد، می باشد. قاضی دیوان عالی کشور این حکم را در 12 ژانویه را صادر کرد.

Justice Matthew Kirchner گفت: Angela Chou با نگه داشتن آپارتمانش در وضعیت نزدیک به احتکار، خطر آسیب را به طور عینی قابل پیش بینی و غیرمنطقی برای Langara و سایر مستاجران ایجاد کرد.

آتش سوزی در 14 نوامبر 2017 در مجتمع آپارتمانی اجاره‌ای در 57th Avenue و Cambie Street رخ داد..

اسناد دادگاه نشان می‌دهد ساختمان متعلق به Langara Gardens Holdings Ltd. و Langara Gardens است. این شرکت ادعا کرد، سهل انگاری Chou باعث آتش سوزی شد. آنها برای هزینه تعمیر خسارت آتش سوزی و درآمد اجاره از دست رفته در طول تعمیرات شکایت کردند.

Kirchner عکس‌های Steve Baker، محقق آتش‌سوزی را که پس از آتش‌سوزی گرفته شده بود، دید.

وی گفت، بدیهی است که آتش سوزی باعث ایجاد خسارت و بی نظمی در اتاق نشیمن شده است، اما عکس های سایر قسمت های این واحد به وضوح نشان می دهد که در وضعیت نزدیک به احتکار قرار دارد.

قاضی گفت، بازرس گزارش داد، آپارتمان به شدت با اموال خانگی که ارتفاع آنها بین دو تا چهار فوت بود، اشغال شده بود. او گفت، تنها یک مسیر پیاده روی در اتاق نشیمن پاک شد، اما جدا از این، مناطقی که توسط مبلمان اشغال نشده بود با “چند فوت مواد خانگی ذخیره شده” پوشانده شده بود.

این آپارتمان در سال 2005 به Danny Chen و Angela Chou اجاره داده شد و در زمان آتش سوزی توسط Chou و فرزندانش اشغال شده بود. اگرچه بچه ها در زمان وقوع آتش سوزی در خانه نبودند.

Chen ، که از Chou جدا شده است، ظاهراً در آن زمان در چین زندگی می‌کرد، اما در زمان وقوع آتش‌سوزی از او به عنوان مستاجر نام برده می‌شد.

Chou گفت، در حال کار روی بسته‌بندی جعبه‌ها برای جابحایی بود که چراغ کنار تخت دو طبقه را روشن و برای چند لحظه اتاق را ترک کرد و پس از بازگشت، دید که یک جعبه مقوایی که بالای انبوهی از ظروف در کنار لامپ قرار داشت آتش گرفته است.

او و همسایه سعی کردند با استفاده از سطل آب آتش را خاموش کنند، اما این کار بی تاثیر بود. اگر Langara Gardens یک سیستم آبپاش در سرتاسر ساختمان برای کاهش آسیب احتمالی آتش سوزی نصب می کرد، خسارت بسیار کمتر بود.

Kirchner متوجه شد، Langara درآمد اجاره واحد Chou و 10 واحد دیگر را برای چند هفته در حالی که کار بازسازی در جریان بود از دست داده است.

قاضی حکم داد، Chou مسئول هزینه های تعمیر و بازسازی Langara و همچنین اجاره از دست رفته است.

Call Now Button