آیا روش های پیشگیری از بارداری در بریتیش کلمبیا رایگان می شوند؟

با تبلیغات تازه نصب شده در ایستگاه های SkyTrain در سراسر مترو ونکوور خواستار پیشگیری از بارداری با نسخه رایگان است.

این سازمان مردمی امیدوار است این کمپین به مردم اطلاع دهد و فشار بیشتری بر دولت وارد کند تا رایگان کردن پیشگیری از بارداری با نسخه برای همه بریتیش کلمبیایی ها، در اولویت قرار گیرد.

Sophie Choong دانش‌آموز دبیرستانی و مدیر بازاریابی AccessBC، که رهبری کمپین جمع‌آوری کمک‌های مالی برای تبلیغات و بیلبوردهای حمل‌ونقلی را بر عهده داشت، می‌گوید: پیشگیری از بارداری با نسخه رایگان یک وعده دیرینه دولت بوده، اما هنوز اجرا نشده است.

وی گفت، اگرچه پاسخی که هفته گذشته از نخست وزیر دریافت کردیم دلگرم کننده بود و ما تعهد دولت به این سیاست را تحسین می کنیم، ما خواهان اقدام هستیم و می خواهیم پیشگیری از بارداری رایگان با نسخه در بودجه استانی 2023 لحاظ شود.

در حال حاضر، یک دستگاه داخل رحمی (IUD) می تواند تا 500 دلار قیمت داشته باشد. قیمت قرص های ضد بارداری خوراکی 20 دلار در ماه است و هزینه ایمپلنت تا 350 دلار است.

Teale Phelps Bondaroff رئیس و یکی از بنیانگذاران کمپین AccessBC، می گوید: نه تنها پیشگیری از بارداری با نسخه بدون هزینه زندگی را برای مردم مقرون به صرفه تر می کند، بلکه میلیون ها دلار را برای دولت حفظ می کند.

یک مطالعه در سال 2010 از Options for Sexual Health تخمین زد، ارائه پوشش پیشگیری از بارداری بدون هزینه در B.C. سالانه 95 میلیون دلار برای دولت صرفه جویی خواهد کرد.

این کمپین به لطف کمک های مردمی و حمایت ائتلاف حقوق سقط جنین کانادا (ARCC)، یک گروه ملی حقوق سقط جنین امکان پذیر شد.

Joyce Arthur مدیر اجرایی ARCC در بیانیه ای گفت: BC می تواند اولین استانی باشد که نه تنها مقرون به صرفه بودن پیشگیری از بارداری رایگان، بلکه مزایای عدالت اجتماعی را نیز به نمایش می گذارد. اکنون زمان اقدام فرا رسیده است.

تبلیغات را می‌توانید در ایستگاه‌های SkyTrain زیر پیدا کنید: Burquitlam، Coquitlam Central، Inlet، Lougheed Town Centre، و Production Way-University .

Call Now Button