مادر ویکتوریایی به قتل درجه دوم کودک نوپایش متهم شد

زنی که دختر 18 ماهه‌اش را با خوراندن دوز کشنده‌ای از قرص‌های خواب‌آور کشته بود، به قتل درجه دوم اعتراف کرد.

Kaela Mehl دخترش شارلوت را در صبح روز 16 سپتامبر 2015 کشت، وی درگیر نبرد حضانت با شوهر سابقش شده بود.

در جلسه محاکمه او حکم حبس ابد بدون صلاحیت آزادی مشروط به مدت 10 سال برایش ارائه شد.

Mehl پیش از این سه سال و 9 ماه را پس از محکومیت به قتل درجه اول در اکتبر 2017 در زندان سپری کرده است. او در جولای 2021 از محکومیت خود درخواست تجدید نظر کرد و موفق شد به قید وثیقه آزاد شود.

اکنون او باید شش سال و دو ماه دیگر را در زندان بگذراند تا اینکه واجد شرایط آزادی مشروط شود.

در طول اولین محاکمه، Mehl اعتراف کرد به دخترش ماست حاوی دوز کشنده داروی خواب آور خورانده، سپس او را خفه کرده است.

هیئت منصفه شنیدند که Mehl و همسرش Daniel Cunningham، پس از جدایی در می 2015 درگیر یک نبرد پر سر و صدا برای حضانت شده بودند. تسلیم کودک نوپا توسط آنها در ایستگاه پلیس Saanich انجام شده بود.

نظریه Crown این بود که Mehl ناگهان با این واقعیت روبرو شد که باید حضانت دخترش را با کانینگهام و خانواده اش که از آنها بدش می آمد تقسیم کند و به همین دلیل شارلوت را کشت.

Mehl بازرسان خصوصی استخدام کرد، به طور مخفیانه مبادلات را ضبط و خانواده را تعقیب کرد تا شواهدی مبنی بر اینکه کودک نزد آنها ایمن نیست پیدا کند.

در 15 سپتامبر 2015، با از دست دادن امید در نبرد حضانت برای کودک، Mehl تصمیم گرفت خود و دخترش را بکشد زیرا نمی خواست کودک را پشت سر بگذارد تا توسط خانواده شوهر سابقش بزرگ شود.

Mehl شروع به تحقیق در مورد دوزهای کشنده دارو و شروع به نوشتن یادداشت خودکشی کرد. او دارو را به کودک داد و او را خفه کرد. سپس Mehl آنچه را که فکر می کرد دوز کشنده از قرص های خواب آور بود مصرف کرده و یادداشت خودکشی خود را که برای خانواده شوهر سابقش و وکیل خانواده ایمیل کرد.

دادگاه استیناف پس از اینکه دریافت وکیل Mehl در ارائه کمک حرفه ای کوتاهی کرده و رفتار هیئت منصفه نشان از همدردی با پدر نوزاد و خانواده اش داشته، دستور محاکمه جدیدی را صادر کرد.

Call Now Button