بررسی شیوع سرطان در میان کارکنان یک مدرسه ابتدایی در B.C

پس از تشخیص سرطان سینه چندین کارمند در یک مدرسه ابتدایی در BC، مقامات در حال بررسی تهدید بالقوه بهداشت محیطی هستند.

به نظر می رسد همه این موارد در یک واحد از مدرسه ابتدایی Alouette در Maple Ridge, B.C. رخ داده است. آزمایش سرطان سینه تعداد نامعلومی از کارکنان آن واحد در طی دو سال مثبت بوده است. سخنگوی School District 42 گفت، آخرین تشخیص قبل از تعطیلات زمستانی امسال انجام شده است. او نمی تواند تعداد دقیق موارد را به دلایل حفظ حریم خصوصی اعلام کند.

Amanda Jackson مادر یکی از دانش آموزان گفت، پسرم و دوستانش به طور مداوم بیمار هستند. در ابتدا، او فکر می کرد ویروس هایی هستند که در در مدرسه ای با بیش از 400 دانش آموز منتقل می شوند. اما بعد آنها مشکوک شدند که ابریزش بینی ممکن است از آزبست یا کپک یا چیز دیگری در این ساختمان قدیمی باشد.

Jackson گفت، تحقیقات در مورد آلودگی مدرسه ادامه دارد. school district آزمایش های زیست محیطی را آغاز کرده و به دنبال آزبست و کپک و آزمایش کیفیت هوا و آب بود. بازرسان همچنین در حال آزمایش وسایل نگهداری از مدرسه برای آلودگی هستند.

ما هنوز منتظر نتایج آزمایش کیفیت هوا هستیم، اما همه نتایج دریافت شد و با BCCDC، WorkSafeBC و افسر بهداشت پزشکی به اشتراک گذاشته شد که تأیید کردند این آزمایش هیچ منبع احتمالی که می‌تواند باعث سرطان سینه شود را شناسایی نکرده است.

آن آژانس ها و مقامات بهداشتی به منطقه مدرسه توصیه کردند، گام بعدی شامل ارزیابی آژانس سرطان BC است.

با بیش از سه دهه قدمت، Alouette Elementary در Maple Ridge، بریتیش کلمبیا، اکنون تحت بررسی برای یک خوشه احتمالی سرطان است.

به گفته آژانس، زمانی که گروهی از افراد اشتراک‌هایی دارند، مانند محل کار یا محل زندگی‌شان، ممکن است خوشه بیماری رخ دهد. اما سرطان مجموعه ای از بیش از 100 بیماری مختلف است. بسیاری از آنها محرک های متعددی دارند. در موارد دیگر، محرک‌ها ناشناخته هستند.

به همین دلیل است که شیوع ناگهانی سرطان مانند بیماری‌های عفونی دیده نمی‌شود. مواد سرطان زا از طریق شغل، یا قرار گرفتن در معرض کوتاه مدت با یک ماده سرطان زا قوی وارد بدن می شوند.

آژانس به بازماندگان انفجار بمب اتمی در ژاپن پس از جنگ جهانی دوم اشاره می کند. اما حتی در آن مورد، آن خوشه سرطان پس از سال‌ها و در طول سال‌ها ظهور پیدا کرد.

کلاس ها این مدرسه که تحت بررسی هستند تعلیق نشده و افسر بهداشت پزشکی هیچ نگرانی در مورد ایمنی دانش آموزان مطرح نکرده است.

Call Now Button