7 دوره رایگان UBC که هنوز می توانید برای زمستان در آنها ثبت نام کنید

اگر به دنبال تقویت رزومه خود هستید یا صرفاً می خواهید چیز جدیدی برای سرگرمی یاد بگیرید، UBC و edX فهرست چشم‌گیری از دوره‌های آنلاین خود را ارائه داده اند، که می‌توانید به صورت رایگان استفاده کنید.

در اینجا فقط چند مورد است که هنوز برای ثبت نام در این زمستان فرصت دارید، اگر این برنامه‌ها با علایق شما مطابقت ندارند، فهرست کامل برنامه‌های موجود را بررسی کنید.

Video Game Writing Essentials
توضیحات دوره : تا به حال بازی ای انجام داده اید که حس کنید می خواهید در صفحه نمایش خود شیرجه بزنید؟
خب، می توانید یاد بگیرید که چگونه این کار را از طریق داستان سرایی تعاملی انجام دهید. اساتید حرفه‌ای هستند که در صنعت بازی‌های ویدیویی کار می‌کنند، و به شما اطلاعاتی در مورد دیالوگ، ساختار روایت و موارد دیگر می‌دهند.

Business Foundations
شرح دوره: اگر تازه وارد دنیای تجارت شده اید، این دوره به شما نکات ضروری را آموزش می دهد تا بتوانید پایه ای محکم برای خود بسازید. نزدیک به 90000 دانش آموز در حال حاضر در این کورس ثبت نام کرده اند و توسط استادی در مدرسه تجارت UBC Sauder تدریس می شود.

اکسل برای همه: مبانی تجزیه و تحلیل داده ها
شرح دوره: در این کلاس، در مورد اینکه چگونه انجام تجزیه و تحلیل و تجسم می تواند به تصمیم گیری استراتژیک کمک کند، خواهید آموخت.

روانشناسی
شرح دوره: اگر مجذوب ذهن انسان هستید، در این دوره ثبت نام کنید تا با اصول روانشناسی، تاریخچه موضوع و روش های رایج تحقیق آشنا شوید.

How to Code: Complex Data
شرح دوره: این دوره برای افرادی که قبلاً در مورد موضوع اطلاعاتی دارند ایده آل است. در این دوره، شما به طراحی برنامه های پیچیده “با استفاده از ساختارهای داده جدید، انتزاعی و بازگشت مولد” خواهید پرداخت.

طراحی محیطی برای شهرها و حومه شهرها
شرح دوره: محیط زیست توجه ما را می‌طلبد و با طراحی جوامع با استفاده از اکولوژی، انسان‌ها می‌توانند رابطه سالم با زمین را تقویت کنند، از بلایای زیست‌محیطی جلوگیری کنند و زندگی مردم را بهبود بخشند. این دوره همه چیز را به شما آموزش می دهد، که اساساً در مورد نحوه نجات سیاره یاد می شود.

مقدمه ای بر بازاریابی
شرح دوره: مانند هر دوره مقدماتی، این دوره نیز ابزارهایی را برای درک اصول تجارت در اختیار شما قرار می دهد. نحوه استفاده از نرم افزارهای صنعتی، تعریف استراتژی های قیمت گذاری و توسعه یک سیستم تقسیم بندی مشتری اساسی را خواهید آموخت.

Call Now Button