چمدان گمشده ی مسافر ایرکانادا به یک خیریه اهدا شده بود

ناکیتا ریس، ساکن شهر کمبریج یکی از مسافران ایر کانادا که چهار ماه و نیم پیش چمدانش را گم کرده بود، آن را در یک انبار عمومی خیریه در شهر Etobicokeانتاریو پیدا کرد. وی گفت او هنوز نمی داند چگونه چمدانش سر از انبار  یک موسسه خیریه درآورده است.

این زوج در ماه سپتامبر، زمانی که آنها از ماه عسل خود در ایتالیا و یونان بازگشتند، یکی از سه چمدانشان از مونترال به تورنتو نرسید. آنها یک ردیاب AirTag در کیف خود داشتند و می‌توانستند ببینند چمدان در مونترال است.

یک ماه بعد چمدان به سمت یک انبار عمومی در Etobicoke حرکت کرده و  سه ماه گذشته در آنجا بود.

ریس گفت، من به ایر کانادا ایمیل فرستاده و از آنها پرسیدم چرا چمدان  آنجاست. ولی آنها پاسخی نداشتند.

ریس شکایت کرد و در نهایت، پلیس حکمی را برای باز کردن واحد ذخیره‌سازی که دستگاه ردیاب AirTag ریس نشان می‌داد، صادر کرد. و این زوج خودشان به انبار رفته و با کمک ردیاب AirTag مکان دقیق چمدان را پیدا کردند، سپس ماجرا را به پلیس گزارش کرده و با کمک چند مامور داخل انبار شده و چمدانشان را برداشتند.

پلیس تورنتو  اعلام کرد، یک سازمان خیریه که با ایر کانادا قرارداد دارد، چمدان را پس از عدم ادعای مسافر به طور قانونی به دست آورده و در آن انباری حدود 500 چمدان وجود داشته که تعدادی از آنها AirTag داشته اند.

این زوج برای چمدان گمشده خود غرامت دریافت کرده بودند، اما به گفته ریس، مبلغ غرامت بسیار کمتر از ارزش چمدان و محتویات آن بوده است.

ریس گفت، من فکر می کنم مبلغ غرامت باید به اندازه ی ضرری باشد که به هر فرد وارد شده. من برای بازکردن آن انبار حکم دادگاه گرفتم و اگر این کار را نمی‌کردم، هیچ‌کس پاسخگو نبود.

Call Now Button