یک خانواده آلبرتایی از طریق جستجوی گوگل از مرگ پسرشان در ویکتوریا مطلع شدند

Glen Grier پس از اینکه نتوانست پسرش اسکات را برای تبریک تولدش پیدا کند، نامش را در ویکتوریا بریتیش کلمبیا جستجو کرد. دومین لینک در مورد، درگذشت اسکات بود.

وی گفت، اطلاع از مرگ پسرش که 10 ماه پیش از سوی پلیس ویکتوریا اعلام شده بود، سخت بوده است. ما در مورد آن تحقیق کردیم تا مطمئن شویم آنچه در گوگل دیده‌ایم درست است. یک روز کامل را صرف تأیید آن کردیم.

Grier و همسرش , Michelle Grier، اسکات را که چهار یا پنج سال با اعتیاد دست و پنجه نرم کرده بود، آخرین بار در پاییز 2019 دیده بودند، زمانی که پدرش او را سوار اتوبوسی از کلگری به یک مرکز ترک اعتیاد در Sicamous کرد. اما اسکات در هفته سوم، مرکز را ترک کرده و راهی ویکتوریا شد.

او همیشه در تماس بود. ممکن بود یک یا دو ماه بگذرد، یا دو بار در یک ماه تماس بگیرد.

در سپتامبر 2020، زمانی که Grier مدتی از اسکات خبری نداشت، گزارش یک فرد گمشده را به پلیس ویکتوریا ارائه کرد. وی گفت، ما در می 2022 با او صحبت کردیم و پس از آن خبری نداشتم.. سعی کردم راه‌های دیگری پیدا کنم و به دنبال گزارش‌های افراد گمشده بودم. در ساعت 9 شب، او تصمیم گرفت «Scott Grier, Victoria, B.C» را در گوگل جستجو کند.

اولین چیزی که مطرح شد، گزارش فرد گمشده در سال 2020 بود. دومی، یک آگهی ترحیم با نام، تاریخ تولد و تاریخ مرگ اسکات – 16 می 2022.

روز بعد، پزشکی قانونی گفت، آنها اثر انگشت اسکات را دارند و تایید کرد او بر اثر مصرف بیش از حد فنتانیل درگذشته است. او در خیابان سقوط کرده و جان خود را از دست داده است.

او و Michelle هنوز منتظرند تا بفهمند چرا واقعه به آنها اطلاع داده نشده است. نام و شماره تلفن Glen در گزارش فرد گم شده موجود بود.

Michelle گفت: هر وقت مشکلی برای اسکات پیش می آمد یا در بیمارستان بستری می شد، نام و شماره Glen را به پزشکان می داد و می گفت: شما می توانید هر چیزی را به پدرم بگویید. ما 30 سال است که شماره تلفن یکسانی داریم. همه اینها بسیار ناامیدکننده است.

آنها اکنون در تلاش برای بازیابی خاکستر او هستند. بازیابی خاکستر 1100 دلار هزینه دارد.

Const. Terri Healy گفت، پلیس ویکتوریا بررسی پرونده را برای تعیین اینکه آیا افسران می توانستند اقدامات بیشتری انجام دهند آغاز کرده است.

وی گفت، این یک رویداد غم انگیز است و قلب ما با خانواده اسکات است. هیچ والدینی نباید از این طریق از مرگ فرزند خود مطلع شود. ما با خانواده Grier تماس گرفته ایم تا در زمان اندوه آنها تسلیت بگوییم و به آنها اطمینان دهیم که فعالانه با شرکای خود کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم این اتفاق برای خانواده دیگری نخواهد افتاد.

Call Now Button