می توانید با این قطار خیره کننده با قیمتی ارزان، از ونکوور به پورتلند بروید

سفر با قطار راهی آسان برای فرار از زندگی روزمره است و Amtrak این تجربه را با ناوگان جدیدی از قطارهای فانتزی به سطح بعدی برده است.

ممکن است قبلاً با برنامه سفر 18 ایستگاهی Amtrak Cascades در شمال غربی اقیانوس آرام، که شامل توقف هایی در ونکوور، سیاتل، پورتلند و غیره است، آشنا شده باشید.

در بسیاری از مواقع، بلیط های رفت و برگشت در امتداد راهرو I-5 به طور قابل توجهی ارزان تر از هزینه پرواز رفت و برگشت به همان مقصد است.

به عنوان مثال، یک پرواز از ونکوور به پورتلند در ماه فوریه می تواند بیش از 500 دلار در دلتا، ایر کانادا یا یونایتد قیمت داشته باشد، در حالی که رفت و برگشت با Amtrak نزدیک به 200 دلار خواهد بود. البته قیمت ها در نوسان است، اما برای این مسیر خاص، شاید بهتر باشد کمی سرعت خود را کم کرده و از قطار سواری لذت ببرید.

حدود 10 ساعت و 25 دقیقه طول می کشد تا از ایستگاه مرکزی ونکوور به ایستگاه ترمینال در Eugene برسید. سفر از ونکوور به سیاتل تقریباً 5 ساعت طول می کشد، اما اگر با قطار ارتقا یافته Amtrak سفر کنید، در گذراندن زمان مشکلی نخواهید داشت.

طبق بیانیه وزارت حمل و نقل ایالت واشنگتن، Amtrak در حال ارتقای قطارهای سبک اروپایی خود است و از یک ناوگان جدید کم مصرف رونمایی می کند. قطارها در کالیفرنیا تولید شده و زمانی که به طور کامل بازرسی، آزمایش و تایید شوند، شروع به کار خواهند کرد.

امکانات رفاهی شامل صندلی‌های راحت و ارگونومیک با میزهای بزرگ و مستحکم، تکیه‌گاه‌های بالشتک‌دار، جای مخصوص بطری آب و جای تبلت است.

اگر بتوانید از خانه کار کنید، مجبور نیستید برای سفر خود مرخصی بگیرید، زیرا قطارها دارای Wi-Fi داخلی، پریزهای جداگانه و پورت‌های USB هستند. به‌علاوه، یک ماشین کافه‌ای وجود دارد که غذاها و نوشیدنی ها را سرو می کند.

ناگفته نماند که مناظر در امتداد ساحل غربی شگفت‌انگیز هستند، و قطارهای جدید مجهز به پنجره‌های پانوراما هستند تا بتوانید همه‌چیز را ببینید.

به عبارت دیگر، رمانتیک کردن سفر شما آسان تر از همیشه خواهد بود. با یک کتاب خوب از مناظر کوهستان لذت ببرید.

از سال 2026 می‌توانید شمال غرب اقیانوس آرام را با این قطارهای جدید و بهبودیافته طی کنید. اما در حال حاضر نیز می‌توانید از قطارهای فعلی با قیمتی خوب لذت ببرید.

قیمت: شروع از 119 دلار از ونکوور تا Eugene برای هر بزرگسال.

Call Now Button