با 6 تا از ثروتمندترین میلیاردرهای سال 2023 بریتیش کلمبیا و نحوه کسب درآمد آنها آشنا شوید

تا به حال به این فکر کرده اید که بزرگترین میلیاردرهای کانادا ثروت خود را از چه راهی به دست آورده اند؟ شاخص میلیاردرهای بلومبرگ تا حدودی چگونگی انجام این کار را روشن می‌کند. با ما همراه باشید.

Changpeng Zhao
طبق گزارش بلومبرگ، Changpeng Zhao دارایی خالص 19.6 میلیارد دلار آمریکا را دارد. Zhao مدیر اجرایی Binance است، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، که 90 میلیون کاربر در سال 2021 داشته است.
طبق گزارش فوربس، Zhao در Jiangsu چین متولد شد. قبل از نقل مکان به ونکوور در نوجوانی در مک‌دونالدز و در طول شب در پمپ بنزین کار می کرد.

James Pattison
به گزارش بلومبرگ، Pattison مالک Jim Pattison Group بزرگترین نمایندگی خودرو در غرب کانادا است. این گروه همچنین دارای بخش‌های مختلف از سرگرمی گرفته تا غذا و نوشیدنی است. این گروه همچنین ناشر رکوردهای جهانی گینس است.
ثروت Pattison حدود 7.28 میلیارد دلار تخمین زده می شود.

Joseph Tsai
فوربس گزارش می دهد، زمانی که Joseph Tsai بزرگترین سایت تجارت الکترونیک چین یعنی علی بابا را با Jack Ma تأسیس کرد، حقوق اولیه او فقط 50 دلار در ماه بود.
با این حال، بر اساس گزارش بلومبرگ، Tsai نایب رئیس علی بابا که تابعیت کانادایی دارد، اکنون دارایی خالصی در حدود 6.89 میلیارد دلار دارد. او صاحب یک تیم بسکتبال به نام Brooklyn Nets است.

Anthony von Mandl
به گفته فوربس، Anthony von Mandl زمانی که تنها 22 سال داشت کار خود را به عنوان واردکننده شراب آغاز کرد و با تولید نوشیدنی های الکلی بزرگ White Claw hard seltzer و Mike’s Hard Lemonade ادامه داد.
ثروت von Mandl که صاحب پنج کارخانه شراب سازی در کانادا از جمله Mission Hill در Okanagan Valley است، توسط بلومبرگ 6.86 میلیارد دلار برآورد شده است.

Chip Wilson
Chip Wilson بنیانگذار Lululemon نیز خود را در فهرست ثروتمندترین میلیاردرهای کانادا با مجموع دارایی خالص حدود 5.61 میلیارد دلار آمریکا می بیند.
به گفته فوربس، وی Lululemon را با یک فروشگاه در سال 2000 راه اندازی کرد. این روزها، به سختی می توانید کسی را در ونکوور پیدا کنید که این برند را نپوشد. Wilson در دانشگاه کلگری تحصیل کرد.

David Cheriton
به گفته فوربس، David Cheriton با سرمایه‌گذاری 100000 دلاری در گوگل در زمان راه‌اندازی آن، ثروت خود را به دست آورد. به گزارش Financial Post، Cheritan در ونکوور به دنیا آمد، در ادامه سه شرکت فناوری مختلف از جمله Arista Networks، Granite Systems و Kealia را تأسیس کرد.
علیرغم داشتن ارزش خالص تخمینی 5.28 میلیارد دلار، Cheriton هنوز خودش موهای خود را کوتاه می کند.

Call Now Button