قیمت بلیط پیست اسکی Whistler چقدر است؟

اسکی‌بازان و اسنوبورد سواران Whistler Blackcomb که بلیط های خود را از قبل خریداری نکرده‌اند، اگر امسال بخواهند بلیط خود بخرند، ممکن است دچار شوک شوند.

طبق وب‌سایت Whistler Blackcomb، امسال بلیت‌های یک روزه برای زمان‌های اوج که پس از شروع فصل خریداری می‌شوند، ۲۹۹ دلار به اضافه مالیات قیمت خواهند داشت.

بر اساس چند وبلاگ اسکی که قیمت های فصل 22/23 را منتشر کرده اند، این قیمت در مقایسه با قیمت 200 دلار قبل از مالیات در سال گذشته افزایش زیادی داشته است.

این جهش قیمت ها به چه علت است؟ سخنگوی Vail Resorts می گوید، این به تورم مربوط می شود.

وی گفت: عوامل زیادی در قیمت بلیط ما نقش دارند، از جمله تورم و سرمایه گذاری های جدید. هزینه بلیط معمولاً هر سال در سراسر صنعت افزایش می یابد.

اسکی بازان و سوارکاران به سرعت ناامیدی خود را در رسانه های اجتماعی ابراز کردند. یکی از کاربران گفت: آنها گردشگران ثروتمند را می خواهند و مردم محلی را با بلیط های فصلی تحمل می کنند. اما آخرین چیزی که آنها می خواهند این است که خانواده های طبقه متوسط آنجا را برای همیشه ترک کنند.

در این فصل، بلیط های یک روزه خریداری شده قبل از شروع فصل، 139 دلار به اضافه مالیات هزینه دارد و ساکنان کانادا واجد شرایط خرید Edge Card هستند که برای مجموعه ای از روزهای اسکی متعدد در طول فصل است.

به عنوان مثال، یک Edge Card ده روزه با محدودیت (بدون دسترسی در تعطیلات کریسمس) 779 دلار قبل از مالیات، کمتر از 100 دلار در روز هزینه دارد.

سخنگو گفت: انگیزه دادن به مردم برای خرید بلیط پیش از فصل، ثبات زیادی برای صنعت ما ایجاد کرده است که به ما امکان می دهد از قبل برنامه ریزی کنیم. دارندگان این بلیط ها وفادارترین مهمانان ما هستند و به نوبه خود بهترین ارزش را برای آنها فراهم می کنیم.

این فصل قرار است از ماه آینده آغاز شود.

Call Now Button