7 شهر کوچک جذاب در BC که شما را به سرزمین رویایی پاییزی می برد

فصل دنج پاییز رسیده، و بهترین زمان برای رفتن به جاده در بریتیش کلمبیا است تا تمام گوشه و کنارهای زیبای استان را کاوش کنید. شهرهای کوچک در B.C. در این زمان از سال، احاطه شده با رنگ های قرمز، زرد و نارنجی درخشان، زنده می شوند.

این زمانی از سال است که مردم را از شلوغی و شلوغی شهر دور می‌کند و به مزارع نزدیک و جوامع کوچکتر می‌کشد، بنابراین می‌توانید از سرعت کمتر زندگی لذت ببرید و در آن هوای صاف پاییزی نفس بکشید.

اگر مناظر کلاسیک با شاخ و برگ پاییزی می‌خواهید یا فقط هوس یک آخر هفته دور از ونکوور دارید، به یکی از این شهرهای کوچک جذاب بروید.

Golden

نام این شهر کوچک گویای همه چیز است. شما می‌توانید تماشا کنید که درختان کاج اروپایی، شهر را واقعاً طلایی می‌کنند، با چشم‌اندازی از کوه‌ها در پس‌زمینه.

وقتی به یک کابین پاییزی دنج در جنگل فکر می‌کنید، احتمالاً این محیطی است که تصور می‌کنید. زیبایی طبیعی در همه جای این شهر کوچک، در Rocky Mountains، Purcell و Selkirk Mountainsوجود دارد.

با پارک‌های ملی خیره‌کننده مانند Yoho در این نزدیکی، هیچ چیز برای انجام دادن در اینجا کم نخواهید داشت. ماجراجویی در این شهر کوچک در نزدیکی شماست، پس آماده شوید.

Nelson

Nelson از نظر فنی یک شهر کوچک است اما تمام حال و هوای شهر کوچکی را دارد که احتمالاً در پاییز امسال هوس کرده اید. با ساختمان‌های میراثی که در خیابان‌ها قرار گرفته‌اند، Nelson جذابیتی قدیمی دارد که باعث می‌شود احساس کنید در قسمتی از Gilmore Girls هستید. در Baker St تاریخی قدم بزنید و به فروشگاه‌های محلی بروید یا در پاسیو بنشینید و از هوای مطبوع پاییزی لذت ببرید.

این مکان که در Southern Interior استان واقع شده است، مکان مناسبی برای کسانی است که در این فصل آرزوی ماجراجویی را دارند. این منطقه دارای مسیرهای پیاده‌گردی بی‌پایانی است که می‌توانید از بین آنها چشم‌اندازی از جنگل‌های سرسبز، دریاچه‌های آرام، و کوه‌های ناهموار را انتخاب کنید.

اگر می خواهید یک سفر خارج شهر کوچک داشته باشید اما نمی خواهید امکانات یک شهر را رها کنید، این نقطه مناسب شماست.

Whistler

Whistler به عنوان یکی از شناخته شده ترین جاذبه های گردشگری در اطراف، به دلایل زیادی محبوب است.

این روستا مقصدی مناسب برای اسکی بازان است، اما درست قبل از شروع فصل نیز زمان خوبی برای بازدید است. برگ ها در حال تغییر هستند، شما می توانید در اطراف قدم بزنید و منظره ای از کوه های زیبا ببینید.

رستوران ها و مغازه های شگفت انگیزی وجود دارد که شما را در شهر مشغول نگه می دارند، یا می توانید برخی از مسیرهای پیاده روی که در اطراف وجود دارند را کاوش کنید. یا می توانید به یکی از دریاچه های زیبا در Whistler بروید و از آرامش و سکوت دور از شهر لذت ببرید.

Fort Langley

تلاش برای زیبایی شناسی Gilmore Girls بخش مهمی از فصل پاییز بوده و Fort Langley مکانی برای یافتن آن است.

این دهکده، در محدوده شهرستان Langley ، در کنار رودخانه Fraser قرار دارد و مملو از مسیرهای زیبا، رستوران ها و فروشگاه های محلی است.

شما می توانید شنبه ها از بازار کشاورزان محلی اینجا دیدن کنید و نان یا دسرهای تازه پخته شده را با خود به خانه بیاورید. برای اینکه واقعاً در حال و هوای پاییزی قرار بگیرید، می توانید از مزرعه خانوادگی Aldor Acres در همان نزدیکی دیدن کنید و چند کدو تنبل بخرید.

این نقطه کمتر از یک ساعت خارج از ونکوور است و آن را به یک سفر یک روزه عالی برای خارج شدن از شهر تبدیل می کند.

Ucluelet

این جامعه کوچک در جزیره ونکوور به دلیل همسایه محبوبش، Tofino اغلب نادیده گرفته می شود. در حالی که Tofino عالی است اما Ucluelet نیز نوعی از زیبایی ساحلی مخصوص خود را ارائه می دهد.

منطقه کمتر توریستی به همان اندازه خیره کننده و همچنین مملو از مغازه ها، رستوران ها و آبجوسازی های محلی برای بازدید است. پس از یک فصل تابستان شلوغ، Ucluelet در پاییز ساکت تر است و یک فرصت تعطیلات آرام را ارائه می دهد.

در اینجا می‌توانید بنشینید و مناظر خیره‌کننده اقیانوس را تماشا کنید و با طبیعت گردی در مسیر وحشی اقیانوس آرام قدم بزنید.

Oliver

به این شهر واقع در Okanagan Valley لقب “Canada’s Wine Captial” داده شده است بنابراین می‌توانید از تمام شراب‌سازی‌های منطقه بازدید کنید و مناظر دیدنی این منطقه را تماشا کنید.

بازدید از این مقصد تابستانی در پاییز به شما این امکان را می‌دهد که از جمعیت شلوغ فاصله بگیرید و تغییر برگ‌ها در اطراف تاکستان‌های سرسبز را ببینید.

توری از The District Wine Village بگیرید، یا نوشیدنی متفاوتی را در Howling Moon Craft Cider انتخاب کنید.

Sidney

این شهر دیگری در جزیره ونکوور است، که برای هر کسی که به دنبال فرار از ونکوور است، مناسب است.

شهر ساحلی ایده‌آل در فاصله کوتاهی از ویکتوریا قرار گرفته و مرکز شهر پر جنب و جوش خود را دارد. می‌توانید در امتداد ساحل شهر قدم بزنید، در آکواریوم محلی توقف کنید، یا در یکی از پارک‌های محلی قدم بزنید.

برای نوشیدنی پاییزی خوشمزه در محیطی زیبا از Sea Cider Farm & Ciderhouse در همان نزدیکی دیدن کنید.

این شهر کوچک مکان مناسبی برای تعطیلات آخر هفته است، جایی که می‌توانید از مناظر و کاوش لذت ببرید.

Call Now Button