ونکوور گران‌ترین شهر کانادا برای اجاره‌ مسکن

داده‌های جدید Zumper پلتفرم اجاره مسکن در کانادا نشان می‌دهد، ونکوور گران‌ترین شهر کانادا برای اجاره‌ مسکن است.

بر اساس این گزارش، اجاره یک واحد آپارتمان تک خوابه در ونکوور با حدود ۰٫۴ درصد افزایش در ژانویه امسال به ۲۴۸۰ دلار رسیده است. اجاره یک آپارتمان دوخوابه در این مدت ثابت و در حدود ۳۵۰۰ دلار است.

در این گزارش ۲۳ شهر کانادا مورد بررسی قرار گرفته اند و نتایج نشان می‌دهند در ماه ژانویه ۱۰ شهر افزایش و هفت شهر کاهش و شش شهر ثبات اجاره‌بها را تجربه کرده‌اند.

بیشترین افزایش اجاره با ۵ درصد مربوط به شهر ادمونتون بوده که میانگین اجاره را به ۱۰۵۰ دلار رسانده است. سنت کاترینز انتاریو با ۶٫۲ درصد کاهش بیشترین کاهش در میزان اجاره‌ را داشته و میانگین قیمت به ۱۵۱۰ دلار رسیده است.

بنا بر این گزارش اجاره‌ی یک واحد آپارتمان یک‌خوابه در تورنتو پس از افزایش ۱٫۸ درصدی به ۲۳۰۰ دلار رسیده و این شهر از نظر اجاره‌بهای آپارتمان‌های یک‌خوابه دومین شهر گران‌قیمت کانادا است. میانگین اجاره‌ی آپارتمان‌های دوخوابه در تورنتو نیز با رشدی ۳٫۹ درصدی به ۲۹۵۰ دلار رسیده است.

میزان اجاره‌ی آپارتمان‌های یک‌خوابه در برنابی بریتیش کلمبیا، با کاهش ۱٫۳ درصدی به ۲۲۰۰ دلار رسیده که در رتبه سوم لیست اجاره‌بهای واحدهای یک‌خوابه قرار دارد. اجاره‌ی آپارتمان‌های دوخوابه در این شهر نیز با یک درصد افزایش به ۳۱۷۰ دلار رسیده است.

در رتبه ی چهارم شهر ویکتوریا قرار دارد که اجاره‌ی آپارتمان‌های یک و دوخوابه به ترتیب ۲۱۰۰ دلار و ۲۵۴۰ هستند.

میانگین اجاره آپارتمان‌های یک‌خوابه در شهر کلونا بریتیش کلمبیا، با کاهش ۱٫۵ درصدی نسبت به ماه گذشته به ۱۹۲۰ دلار رسید که در رتبه پنجم این فهرست قرار گرفت، متوسط اجاره آپارتمان‌های دوخوابه در این شهر نیز با سه درصد کاهش به ۲۲۷۰ دلار رسید.

برای دومین ماه متوالی میانگین اجاره مسکن در کانادا، به دلیل کمبود کارگر ساختمانی و رکود ساخت‌وسازهای جدید، از مرز ۲۰۰۰ دلار بالاتر رفت.

Call Now Button