گران ترین و ارزان ترین خانه های فروخته شده در نورث ونکوور و وست ونکوور در تابستان امسال

بازار تابستانی املاک و مستغلات پیام های کاملاً متفاوتی ارائه می دهد.

Aaron Rosetti از REMAX Rossetti Realty در نورث ونکوور می گوید، نرخ های بهره افزایش یافته، که باعث کاهش رشد در برخی از بخش های بازار شده است. از سوی دیگر، برخی از خریداران با نرخ بهره جدید “عادی” سازگار شده اند و دوباره در حال جستجو هستند، به ویژه در مواردی که اجاره نیز به همان اندازه گران شده است.

Rosetti گفت: در حال حاضر عوامل زیادی بر بازار تأثیر می‌گذارند.

طبق آخرین آمار Real Estate Board of Greater Vancouver ، فروش املاک و مستغلات در تابستان امسال بین ماه می و جولای نسبت به تابستان گذشته در North Shore افزایش یافته است، اما از جون تا جولای کاهش داشته است.

فروش detached homes بین ماه‌های می تا جولای سال جاری در نورث ونکوور نسبت به مدت مشابه سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است، در حالی که فروش townhouse بیش از هشت درصد افزایش داشته است.

در بازار گران‌تر وست ونکوور، فروش detached homes در تابستان امسال نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، اگرچه فروش آپارتمان تا 45 درصد افزایش یافته است.

قیمت‌ها در نورث و نورث ونکوور نیز به روند صعودی خود ادامه دادند، به طوری که قیمت «معیار» یک detached homes در نورث ونکوور به طور متوسط در ماه جولای به 2.3 میلیون دلار رسید، در حالی که یک آپارتمان 814000 دلاری شد. در وست ونکوور، قیمت خانه “معیار” به بالای 3.2 میلیون دلار و یک آپارتمان به 1.3 میلیون دلار رسید.

Rossetti موافق است که روند نسبت به آنچه که معمولاً انتظار می رود «غیر شهودی» است.

در اینجا برخی از گران ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها برای فروش در North Shore در طول ماه‌های تابستان بین ماه می و جولای آورده شده است:

گران‌ترین detached home که در تابستان امسال در North Shore به فروش ‌رسید، یک عمارت مجلل نه‌ساله در 4360 Rockridge Road در محله Cypress Park است که چشم‌انداز وسیعی از آب را در یک ملک خصوصی یک هکتاری ارائه می‌دهد.

خانه 8200 فوت مربعی با 5 اتاق خواب و هشت حمام در منطقه ای بالاتر از Stearman Beach پس از 40 روز در بازار به قیمت 10.1 میلیون دلار در 14 جون فروخته شد.

این ملک شامل استخر، سونا، اتاق بخار، اتاق شراب و سالن بدنسازی است.

آخرین بار این ملک به قیمت 11.6 میلیون دلار در سپتامبر 2015 فروخته شده بود.

این خانه یکی از 19 خانه‌ای بود که در فاصله ماه‌های مه تا جولای امسال در North Shore به قیمت بیش از 5 میلیون دلار فروخته شد.

گران‌ترین townhouse فروخته شده در North Shore بین ماه‌های می تا جولای، یک ملک سه طبقه، دو خوابه و چهار حمام در 2769 Highview Place در West Vancouver’s Whidbey Estates است. که پس از 9 روز حضور در بازار، در 12 می بیش از 4.1 میلیون دلار فروخته شد.

این خانه 3725 فوت مربعی و هشت ساله متعلق به British Pacific Properties منظره ای پانوراما از یک طرح مفهومی باز، تراس های فضای باز و فناوری پیشرفته را ارائه می دهد.

این ملک تقریباً 5.3 میلیون دلار ارزیابی شد و آخرین بار در نوامبر 2015 به قیمت تقریباً 3.7 میلیون دلار فروخته شده بود.

گران‌ترین آپارتمانی که در تابستان امسال در North Shore فروخته شد، یک آپارتمان دو خوابه و سه حمام در Ocean Park، خیابان Bellevue 205-2471 در محله Dundarave در وست ونکوور است. که در 31 می به قیمت 4.2 میلیون دلار فروخته شد.

آپارتمان 37 ساله با مساحت تقریباً 3000 فوت مربع در یک ساختمان بوتیک 10 سوئیتی مشرف به پارک Dundarave با منظره زیبای آب و دارای قسمت های نشیمن و غذاخوری باز با پنجره های بزرگ رو به جنوب و یک عرشه تقریباً 400 فوت مربعی در فضای باز است. دارای باربیکیو توکار، بخاری و شوفاژ.

آخرین بار در سپتامبر 2020 به قیمت 2.25 میلیون دلار فروخته شد و اخیراً 3.28 میلیون دلار ارزیابی شده بود.

ارزان ترین detached home فروخته شده در North Shore در تابستان امسال منظره‌ای از ساحل دارد. خانه شناور 1000 فوت مربعی یک خوابه در #CBH74 در North Vancouver’s Mosquito Creek Marina به قیمت 625000 دلار در 6 جولای فروخته شد.

این خانه که به‌عنوان یکی از خانه‌های شناور قدیمی‌ توصیف می‌شود، دارای آشپزخانه‌ای در پشت بام در فضای باز، لوازم خانگی پیشرفته، کف‌های حمام گرم و یک توالت ژاپنی است. همچنین با قایق 33 فوتی خود همراه است.

ارازن ترین townhouse فروخته شده در تابستان امسال، خانه‌ای هشت ساله با مساحت 500 فوت مربع در 50 – 433 Seymour River Place در نورث ونکوور بود که پس از تنها 15 روز در بازار، در 25 جولای به قیمت 565000 دلار فروخته شد. این خانه نزدیک به Northwoods Village دارای پاسیوهای دوتایی، اتاق خواب بزرگ و فضای ذخیره سازی فراوان است.

ارزان ترین آپارتمانی که در تابستان امسال در North Shore فروخته شد، استودیویی به مساحت 486 فوت مربع در ساختمان Woodcroft’s Pemberton در 1104-2012 Fullerton Ave. در نورث ونکوور بود که در 2 می به قیمت 375000 دلار فروخته شد. این آپارتمان دارای بزرگترین پلان استودیو در ساختمان و کفپوش لمینت در سراسر آن و همچنین بازسازی آشپزخانه و حمام است. مناظر از طبقه یازدهم به سمت Grouse Mountain است.

Call Now Button