خانه‌های مجلل فوق‌العاده لوکس، پیشتاز بازار املاک و مستغلات ونکوور هستند

املاک و مستغلات لوکس در ونکوور از فراز و نشیب هایی که در سال 2023 در بازار املاک معمولی پیش آمده، مصون نمانده است.

بر اساس گزارش جدیدی که توسط Sotheby’s International Realty Canada منتشر شده است، بازار خانه های رده بالا، سال را با دوره ای از عدم اطمینان آغاز کرد که در نهایت منجر به افزایش قابل توجه فعالیت در طول بهار شد.

Don Kottick رئیس و مدیر عامل Sotheby’s Canada در مصاحبه ای گفت، در ماه آوریل ما شاهد فروش زیادی به ویژه در بازار ونکوور بودیم. ما در مورد محدوده 10 میلیون دلاری صحبت می کنیم، جایی که شاهد فعالیت هایی بودیم که واقعاً جالب بود.

بر اساس گزارش 19 جولای، در نیمه اول سال 2023، فروش املاک مسکونی بیش از 10 میلیون دلار نسبت به مدت مشابه سال قبل با 11 ملک فروخته شده 38 درصد افزایش یافت.

ده مورد از این ملک ها خانه های single family هستند که نشان دهنده افزایش 25 درصدی فروش detached homes در این محدوده قیمتی است.

در این گزارش آمده است، بازار خانه های مجلل لوکس ونکوور بیشترین پیشرفت را برای فعالیت های فروش در طول سال 2023 داشته است.

Kottick گفت: از آنجایی که کمبود detached homes را در ونکوور داشته‌ایم، هر زمان که یکی از این خانه ها به بازار می‌آید بدیهی است که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

در نیمه اول سال 2023، 174 فروش املاک مسکونی لوکس بیش از 4 میلیون دلار برای همه انواع ملک انجام شد که در مقایسه با نیمه اول سال 2022، 18 درصد کاهش داشت.

یکی از عوامل اصلی تاثیرگذار بر بازار املاک لوکس کمبود عرضه است. این باعث افزایش قیمت ها می شود زیرا تقاضا از آنچه فروشندگان مایل به ارائه آن هستند پیشی می گیرد.

بازار بهار معمایی را برای فروشندگان به وجود آورد، جایی که فروشندگان مطمئن بودند که می توانند خانه خود را به سرعت بفروشند، اما نمی دانستند جایگزین مناسبی پیدا می کنند یا خیر.

بر اساس گزارش Sotheby، در 6 ماه اول سال 2023، 161 خانهsingle family به قیمت بیش از 4 میلیون دلار فروخته شد که کاهش 12 درصدی نسبت به نیمه اول سال 2022 را نشان می دهد.

در بازار condominium ، 11 فروش در محدوده قیمتی بیش از 4 میلیون دلار انجام شد که در نیمه اول سال 58 درصد کاهش داشت. در نیمه اول سال یک آپارتمان لوکس بیش از 10 میلیون دلار فروخته شد.

دو attached homesوجود داشت که بیش از 4 میلیون دلار فروخته شد که نسبت به سه خانه در نیمه اول سال 2022 کمتر است.

Engel and Völkers شهرهای South Surrey، Coquitlam و Burnaby را به عنوان مناطقی برای املاک و مستغلات سطح بالا شناسایی کردند.

برای املاک بیش از 4 میلیون دلار، کارگزاری محله North Vancouver’s Edgemont، محله Point Grey ونکوور و وست ونکوور را به عنوان مناطقی که باید به آنها توجه کرد، مشخص می کند.

Call Now Button