10 کاری که می توانید این هفته در باید در North Shore انجام دهید

از آنجایی که روز ولنتاین در این هفته برگزار می شود، صحنه فرهنگی نورث و وست ونکوور و اطراف پر بار است.

از تلاش‌های عاشقانه گرفته تا فرصت‌های آموزشی، تا تئاتر، نمایشگاه‌های هنری و موسیقی زنده، در اینجا همه رویدادهایی هستند که ارزش بازدید بین 13 تا 19 فوریه را دارند، معرفی شده اند.

Caili O’Doherty Quintet
دانشگاه Capilano یک کنسرت الهام بخش، آموزشی و، بهتر از آن، رایگان با گروه جاز مستقر در نیویورک، The Caili O’Doherty Quintet را برگزار می کند. این اجرا به تاریخ ایالات متحده و رابطه آن با موسیقی سیاه‌پوست آمریکایی می‌پردازد، موسیقی جاز و مهاجرت بزرگ را لمس می‌کند و پس از آن میزگردی با اعضای گروه و عضو هیئت علمی CapU، نوازنده ترومپت جاز، آهنگساز و تنظیم‌کننده Daniel Hersog دنبال می‌شود.
14 فوریه، تئاتر BlueShore در CapU. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت دانشگاه مراجعه کنید.

Capilano Love Lights
چه با پارتنر خود یا گروهی از دوستان، برای اولین قرار ملاقات یا یک شب خانوادگی، نمی توان لذتی را که هنگام تماشای چراغ های پل Capilano بوجود می آید انکار کرد. پل معلق، Treetops Adventure ، Arc de Lumina و پارک Cliffwalk همگی تا پایان ماه دارای چراغانی با موضوع ولنتاین خواهند بود.

پل معلق Capilano تا 26 فوریه، اطلاعات بیشتر را می توانید در وب سایت این پل بیابید.

My Queer Valentine
اگر در روز ولنتاین به دنبال دیوها هستید، پس My Queer Valentine را از دست ندهید. در تئاتر Presentation House، Andy Warner در کنار ملکه‌های La Dame Derriere و d Vita Devour برای یک شب داستان‌سرایی روی صحنه می‌رود.

14 فوریه، Presentation House Theatre. بلیط، زمان و اطلاعات بیشتر در وب سایت تئاتر موجود است.

Private Snowshoe Fondue
با تماشای صحنه های کوه های North Shore، از حضور در نورث ونکوور نهایت استفاده را ببرید. Grouse یک شب رمانتیک را ارائه می‌کند که با یک تور با کفش‌های برفی از طریق پیاده‌روی در اطراف دریاچه Blue Grouse آغاز می‌شود، پس از آن یک تجربه غذاخوری اجتماعی صبحگاهی برفی همراه با پنیر، آبگوشت و فوندوهای شکلاتی به اوج خود می رسد.

در طول ماه فوریه، Grouse Mountain. برای خرید بلیط به وب سایت Grouse مراجعه کنید.

A Midsummer Night’s Dream
داستان خارق‌العاده شکسپیر همراه با موسیقی درخشان Britten برای اجرای اپرای ونکوور از رویای یک شب نیمه تابستان است. داستان، بر اساس نمایشنامه مشهور، تعداد بی‌شماری از شخصیت‌های خنده‌دار را در یک گردباد عجیب از معجون‌های جادویی، مثلث‌های عشقی و هویت‌های اشتباه دنبال می‌کند.

11 – 19 فوریه، تئاتر Queen Elizabeth. بلیط ها را می توان در وب سایت VO خریداری کرد.

The Woman In Black 

داستان هولناک زن سیاهپوش، به عنوان دومین نمایش طولانی West End از زمان آغاز به کارش در سال 1983، تحسین افراد بی شماری را برانگیخته است. اکنون این نمایش با یک شرکت تولیدی مستقر در North Shore به نام Famous به ونکوور می آید.
18 فوریه تا 5 مارس. Jericho Arts Centre. برای اطلاع از زمان، بلیت‌ها و اطلاعات بیشتر، از وب‌سایت اختصاصی تولید، بازدید کنید.

Black History Month
تعدادی رویداد در اطراف شهر به افتخار Black History Month اتفاق می‌افتد. به عنوان مثال، UBC میزبان یک برنامه فیلم با سه نمایش در 3، 10 و 17 فوریه خواهد بود، در حالی که کتابخانه های وست و نورث ونکوور دارای مواردی هستند که به راحتی برای کسانی که امیدوار به مطالعه در این مورد هستند در دسترس است.

در سراسر فوریه، مکان های مختلف. برای اطلاعات بیشتر درباره فیلم‌ها، از وب‌سایت دانشگاه دیدن کنید.

Great Canadian Kilt Skate
اولین Great Canadian Kilt Skate در وست کوست در Shipyards plaza در روز شنبه، با اسکیت‌بازان در هر سنی برگزار می شود. این رویداد که اکنون در پانزدهمین سال خود است و در سراسر کشور از Montreal تا Moncton برگزار می‌شود، از ساعت 20:30 آغاز می‌شود. شکلات داغ و موسیقی سلتیک در دسترس خواهد بود.

18 فوریه، The Shipyards Plaza. اطلاعات بیشتر درباره رویداد رایگان را می‌توانید در وب‌سایت Shipyards بیابید.

Sinfonia: Inspirational Women Composers
در کنار موسیقی از آهنگسازان زن ساکن ونکوور، از جمله افرادی مانند Gabriella Yorke و Jean Coulthard ، رویداد Centennial Theatre به الهام بخشیدن به زنان در موسیقی اختصاص داده شده است، اجراهایی از کسانی که کمتر شناخته شده هستند نیز اجرا خواهد شد.

18 فوریه، Centennial Theatre. خرید بلیت از طریق سایت تئاتر امکان پذیر است.

Jin-Me Yoon: About Time
نمایشگاه گالری هنری ونکوور از آثار Jin-Me Yoon هنرمند برجسته عکاسی، ویدئو و اینستالیشن که به خاطر رویکرد سینمایی اش مشهور است، به پایان خود نزدیک می شود. About Time مهم‌ترین قطعات Yoon در دهه گذشته را ارائه می‌کند.

تا 5 مارس، گالری هنر ونکوور. اطلاعات بیشتر در مورد نمایشگاه و هنرمند را می توانید در وب سایت گالری بیابید.

Call Now Button