کارهایی که می توانید در روز خانواده در مترو ونکوور انجام دهید

BC روز خانواده را در سومین دوشنبه ماه فوریه جشن می گیرد. روز خانواده در B.C. رسیده است و این فرصتی خوشایند برای دور شدن از رکود زمستانی است.

در اینجا راهنمای ما برای رویدادها و فعالیت های روز خانواده در مترو ونکوور برای سال 2023 را بخوانید.

VMF Winter Arts
مکان های مختلف، مرکز شهر ونکوور
زمان: تا 26 فوریه
بلیط: رایگان
VMF Winter Arts یک جشنواره رایگان برای تمام سنین است که مرکز شهر ونکوور را به یک گالری هنری در فضای باز تبدیل می‌کند. دارای موسیقی، مهمانی های رقص، و بسیاری از هنرهای عمومی جالب، از جمله نصب نور تعاملی، مجسمه ها، و واقعیت افزوده که شما برای لذت بردن به یک گوشی هوشمند نیاز دارید. بسیاری از اقدامات در مرکز هنرهای زمستانی در میدان šxʷƛ̓ənəq Xwtl’e7énḵ (Art Gallery North Plaza ونکوور) رخ می دهد. برای نگاهی عمیق تر به هنر، در یکی از تورهای پیاده روی روزانه 90 دقیقه ای که توسط Vancouver DeTours اجرا می شود، ثبت نام کنید.

روز موزه گردی
مکان: 1905 Ogden Ave., Vancouver
زمان: دوشنبه 20 فوریه، 10 صبح تا 5 بعد از ظهر
بلیط: رایگان
از یک روز رایگان در موزه لذت ببرید. از طریق یک نمایش تعاملی، از سفر سه خانواده مهاجر که از طریق دریا به کانادا آمده اند، درباره تاریخ کانادا بیشتر بیاموزید. همچنین یک گالری کودکان و جلسات داستان در ظهر و 2 بعد از ظهر وجود دارد.

قصه گوهای محلی در MOV
مکان: 1100 Chestnut St., Vancouver
زمان: دوشنبه 20 فوریه، 10 صبح تا 5 بعد از ظهر
بلیط: ورودی رایگان است، اما برخی از برنامه ها نیاز به بلیط یا ثبت نام دارند

قصه گوهای محلی در MOV در روز خانواده بر روی صحنه هستند. داستان‌سرایی زنده، کارگاه‌های عروسکی، و نوازندگان (نیاز به بلیط یا ثبت نام) وجود دارد.

روز خانواده در آکواریوم ونکوور
مکان: 845 Avison Way, Vancouver
زمان: روز خانواده یک بلیط رایگان کودک با یک بلیط معمولی بزرگسالان.
بلیط: 26.26 دلار برای سنین 3 تا 12 سال، 36.75 دلار برای دانش آموزان و سالمندان، 42 دلار برای افراد بالای 13 سال. بلیط ها باید از قبل رزرو شود.
با زندگی دریایی از نزدیک آشنا شوید. این آکواریوم در حال حاضر یک نمایشگاه تعاملی جدید به نام Nature’s Ninjas: Defenses of the Animal Kingdom تا 20 فوریه و همچنین یک فیلم 4 بعدی درباره یک توله شیر دریایی بازیگوش به نام Otto دارد.

Stewart farm
مکان: 13723 Crescent Rd., Surrey
زمان: دوشنبه 20 فوریه، 12 الی 4:30 بعد از ظهر
بلیط: رایگان
در خانه مزرعه تاریخی Stewart یک قرار خانوادگی را آغاز کنید. می توانید خانه را به تنهایی کاوش کنید یا توسط کارکنان راهنمایی شوید. یک ایستگاه صنایع‌دستی، ایستگاه کره‌زنی، و فرصتی برای بچه‌ها وجود دارد که کارهای قدیمی را انجام دهند.

Beyond Van Gogh Surrey
مکان: Agriplex at Cloverdale Fairgrounds, 17798 62 Ave., Surrey
زمان: تا 5 مارس
بلیط: 29 دلار برای بچه های 5-15 ساله. 42 تا 84 دلار برای بزرگسالان
Beyond Van Gogh در سال 2021 هنگام برپایی نمایشگاه دوران همه گیری در مرکز کنوانسیون ونکوور، جمعیت زیادی را به خود جلب کرد. اکنون این محتوای چندرسانه ای به مترو ونکوور این بار به Surrey بازگشته است و بیش از 300 تابلوی ونسان ون گوگ را به وسعت 30000 مربع نمایش می دهد.

Steveston Tram! Tram Car 1220
مکان: 4111 Moncton St., Richmond
زمان: 20 فوریه؛ ساعت 12 تا 4 بعد از ظهر
بلیط: رایگان
همه سوار Steveston Tram! Tram Car 1220 یکی از آخرین ترامواهای بین شهری که ریچموند را به ونکوور، New Westminster و Chilliwack متصل می کند شوید. در روز خانواده، نمایشگاه جدیدی برای خانواده راه اندازی می کند. یک نقشه روشن وجود خواهد داشت که مسیر تراموا، نمایشگرهای تعاملی و مدل جدید لگو تراموا را ردیابی می کند. بچه ها همچنین می توانند لگو بسازند و مانند راهبر تراموا لباس بپوشند.

مراکز اجتماعی
مرکز اجتماعی محلی شما می تواند گنجینه ای برای فعالیت های رایگان یا ارزان برای شما و بچه هایتان باشد.
در ونکوور، مرکز اجتماعی Hillcrest ورودی پیست اسکی با تخفیف و دسترسی رایگان به سالن ورزشی خود را ارائه می‌دهد، در حالی که مرکز اجتماعی Roundhouse Yaletown برنامه‌های فراوانی برای خانواده دارد که برای 19 فوریه برنامه‌ریزی شده است، از جمله شعبده بازی، صنایع دستی، غرفه عکس حرفه‌ای با یک عکس یادگاری رایگان و منطقه بازی تعاملی برای کوچولوها.

Langley تا 20 فوریه میزبان فعالیت های روز خانواده در مرکز اجتماعی Timms خواهد بود. فعالیت ها شامل بسکتبال خانوادگی، پیکلبال، یوگا و ورزش های دیگر است. روز دوشنبه، سالن بدنسازی مرکز اجتماعی مملو از قلعه‌های پرشور، سرسره‌ها، مسیر موانع و دیگر سرگرمی‌ها و بازی‌ها خواهد بود.

اسکیت های خود را بپوشید
مکان‌های زیادی برای لذت بردن از اسکیت روی یخ وجود دارد. پیست میدان Robson در مرکز شهر ونکوور تا پایان ماه باز است. رایگان؛ کرایه کفش 5 دلار.
یکی دیگر از پیست‌های روباز که بین خانواده‌ها محبوب است، North Vancouver’s Shipyards Skate Plaza است که روز دوشنبه (20 فوریه) یک اسکیت عمومی رایگان همراه با موسیقی زنده، کامیون‌های غذا، اجرای اسکیت روی یخ، و کلبه گرم‌کننده در کنار Windfall ارائه می‌کند. Cider & Co در White Rock ، Centennial Arena میزبان یک اسکیت خانوادگی رایگان در روز دوشنبه است. اجاره اسکیت و کلاه ایمنی نیز رایگان است.

تپه های اسکی
روز خانواده به طور سنتی یک روز شلوغ برای تپه های اسکی است. اگر هوا خوب باشد، پیست‌های اسکی محلی احتمالا مملو از جمعیت خواهند بود. بنابراین با کمی صبر به کوهستان بروید و برای یک روز لذت بخش برای همه اعضای خانواده آماده شوید.
Grouse Mountain و Mount Seymour طبق معمول کار خود را انجام می دهند، در حالی که Cypress Mountain در حال برگزاری رویداد روز خانواده تا 20، شامل آتش بازی، اجرای موسیقی، نقاشی چهره، هنر بادکنک است. بلیط آسانسور الزامی است.

Call Now Button