برخی از ایرفرایرها در کانادا فراخوان شده اند و می‌توانید بدون رسید، آنها را به رایگان تعویض کنید

در کانادا برای ایرفرایرهای خاصی به دلیل خطر آتش سوزی بالقوه فراخوان داده شده است، حتی اگر رسید ندارید، می توانید جایگزین رایگان را دریافت کنید.

Health Canada فراخوان داوطلبانه Cosori Air Fryer را در 23 فوریه 2023 اعلام کرد و به کانادایی ها گفت که فوراً استفاده از محصولات فراخوان شده را متوقف کنند.

اتصالات سیم در این محصولات ممکن است بیش از حد گرم شود که باعث سوختگی و خطر آتش سوزی می شود.

محصولات آسیب دیده از مارس 2019 تا دسامبر 2022 فروخته شده اند.

تا فوریه 2023، این شرکت 56 گزارش در کانادا از آتش گرفتن، سوختن، ذوب شدن، گرم شدن بیش از حد و دود کردن ایرفرایرها به همراه چهار گزارش در مورد جراحات جزئی و سطحی سوختگی در کانادا دریافت کرده است.

محصولات فراخوان شده شامل مدل‌های 5.8-quart، 3.7-quart و smart 5.8-quart به همراه سایر محصولات است.

Health Canada فهرست کاملی از محصولات، شماره مدل‌ها و شماره بدنه دارد که بخشی از فراخوان هستند، بنابراین شما می‌توانید بفهمید ایرفرایر شما شامل آن می‌شود یا خیر.

می توانید شماره مدل را در برچسب پایین هر دستگاه یا در دفترچه راهنمای کاربر و شماره بدنه را در پایین ایرفرایر یا در زیر دریچه خروجی هوا بیابید.

اگر ایرفرایر Cosori دارید که بخشی از این فراخوان است، باید استفاده از محصول را متوقف کنید و از دوشنبه تا جمعه بین ساعت 8 صبح به وقت تا 5 بعد از ظهر به صورت آنلاین یا تلفنی با شماره 1-888-216-5974 تمس گرفته و محصول جایگزین رایگان را درخواست کنید.

شما به رسید خرید نیازی ندارید، فقط باید چند جزئیات از جمله اطلاعات خود، مدل ایرفرایر، شماره دسته، عکس محصول و محل خرید آن را ارسال کنید.

این بخشی از فراخوان مشترک بین Health Canada، کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده، PROFECO و Etekcity Corporation است.

فقط بیش از 250000 دستگاه ایرفرایر Cosori در کانادا فروخته شده، در حالی که بیش از دو میلیون در ایالات متحده و بیش از 21000 عدد در مکزیک فروخته شد.

Call Now Button