یک رتبه بندی جدید، کانادا در میان کشورهایی با جذاب ترین مردم روی زمین قرار گرفت

به نظر می رسد که کانادا در صحنه جهانی به چیزهای زیادی معروف است. چیزهایی مانند شربت افرا، مراقبت های بهداشتی با بودجه عمومی، اسکناس های جالب، تیم هورتون، و حیوانات با شاخ های بزرگ.

اکثر کانادایی‌ها مودب هستند، برخی در هاکی واقعاً خوب هستند، همه ما دوست داریم فکر کنیم با نمک هستیم، اما آیا کانادایی ها جذاب هستند؟

رتبه بندی جدید شرکت پوشاک زیر زنانه Pour Moi مستقر در بریتانیا نشان داد، بسیاری از مردم چنین فکر می کنند، حداقل در Reddit .

Pour Moi در مقاله ای با عنوان “جذاب ترین ملیت های جهان” نوشت: ما داده‌ها را بررسی کرده‌ایم تا بفهمیم کدام کشور جذاب‌ترین شهروندان را دارد، شاید فهرستی از مقاصد سفر بعدی‌تان را در اختیارتان قرار دهیم.

این شرکت می گوید این مقاله نباید با یک مطالعه تحقیقاتی واقعی اشتباه گرفته شود، زیرا داده های رتبه بندی خود را از هر پست Reddit که در مورد «جذابیت»، «سکسی بودن»، «زیبایی» و «خوش تیپی» صحبت می کند، در مورد یک کشور خاص، در طول فوریه 2023 استخراج کرده است.

به گفته Pour Moi ، امتیاز جذابیت بر اساس «تعداد پست‌ها، نظرات و رأی‌های مثبت» دریافت شده، ایجاد شد.

در بین 50 کشور مورد بررسی، هند بهترین افراد را دارد و پس از آن ایالات متحده، سوئد، ژاپن و سپس کانادا قرار دارند. برزیل که شاید بیش از هر کشور دیگری به خاطر افراد جذاب شهرت دارد، در رتبه ششم قرار گرفت.

فرانسه، ایتالیا، اوکراین و دانمارک در رده های بعدی قرار گرفتند.

برای زنده کردن این یافته‌ها، از فناوری هوش مصنوعی استفاده کردیم تا کشف کنیم که این کشورهای جذاب چه شکلی هستند.

این شرکت از برنامه هوش مصنوعی Midjourney برای ایجاد تصاویر ترکیبی از افراد استفاده کرد و از آن درخواست کرد تا نشان دهند در هر یک از کشورهای مورد تجزیه و تحلیل چه ویژگی ای جذاب به نظر می رسد.

دو زن و مرد تولید شده توسط هوش مصنوعی کانادا بدون شک جذاب هستند، اما بسیاری استدلال می کنند که این چهره ها واقعاً نماینده کانادایی ها به عنوان یک کل نیستند.

Call Now Button