برنامه اشتغال رایگان، صاحبان مشاغل کوچک را با تازه واردان واجد شرایط در B.C. متصل می کند

کسب‌وکارهای کوچک در سراسر بریتیش کلمبیا همچنان با چالش‌هایی در مسیر بازار کار در حال تغییر و غیرقابل پیش‌بینی مواجه هستند.

از آنجایی که فرصت های شغلی در سراسر استان وجود دارند، یک ابتکار مشترک بین انجمن خدمات مهاجران بریتیش کلمبیا (ISSofBC) و Small Business BC، به دنبال کمک به صاحبان مشاغل بریتیش کلمبیا از طریق ارتباط آنها با تازه واردان آماده کار است.

SmartMove، برنامه آزمایشی جدید، نه تنها به کارفرمایان در پر کردن موقعیت های خالی با کارکنان واجد شرایط کمک می کند، بلکه به تازه واردان به بریتیش کلمبیا نیز کمک می کند، بر موانع سیستمی تأمین اشتغال غلبه کنند.

بر اساس پیش‌بینی چشم‌انداز بازار کار 2022-2023 استان که اخیراً منتشر شده است، پیش‌بینی می‌شود، بیش از یک میلیون فرصت شغلی بین سال‌های 2022 تا 2032 ایجاد شود که 37 درصد آن به دلیل رشد اقتصاد و 63 درصد دیگر مربوط به کارگران بازنشسته است.

تنها در یک سال، فرصت های شغلی در سراسر کشور بیش از 40 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، در سال 2022، تقریباً نیم میلیون مهاجر به کانادا وارد شدند، که بسیاری از آنها با تحصیلات و مدارک کافی به این کشور می‌آیند، اما با موانع بوروکراتیک و سیستمی در تأمین شغلی مطابق با مجموعه مهارت‌های آنها مواجه هستند.

بر اساس پیش بینی چشم انداز بازار کار، انتظار می رود، افراد تازه وارد کانادا 38 درصد از این فرصت ها را پر کنند.

هدف برنامه آزمایشی SmartMove ساده است: کسب و کارهای کوچک را با تازه واردان واجد شرایط به بریتیش کلمبیا متصل کنید. به این ترتیب، این ابتکار فرصت ایده آلی برای صاحبان مشاغل کوچک است تا با مهاجران واجد شرایط و آماده برای کار ارتباط برقرار کنند و در عین حال یک رابطه سودمند متقابل ایجاد کنند. طرحی که کمبودهای بازار کار را برطرف می کند و در عین حال به تازه واردان با پرداختن به یکی از اساسی ترین مؤلفه های سازماندهی زندگی جدید آنها در کانادا – یافتن شغل – کمک می کند.

استخدام کارکنان قابل اعتماد و آگاه بسیار ساده است. SmartMove موانع اداری جستجوی نامزدهای معتبر را با فراهم کردن دسترسی به منابع و فناوری ارزشمند برای کمک به تطبیق موقعیت‌های باز کارفرمایان با رزومه کاری و مجموعه مهارت‌های مربوطه جویندگان کار جدید برطرف می‌کند.

این رویکرد سریع به معنای صرف زمان کمتر برای جستجو و زمان بیشتری برای کار کردن و ایجاد کسب و کار شما با افراد مناسب است.

برنامه SmartMove در حال ورود به مرحله نهایی خود است و به صاحبان مشاغل اجازه می دهد آموزش های آنلاین و دستورالعمل های اضافی در مورد استخدام تازه واردان، گنجاندن در محل کار، حفظ کارمندان تازه وارد و غیره را دریافت کنند.

در برنامه همگروهی سه ماهه، کارفرمایان شرکت‌کننده به موارد زیر دسترسی پیدا می‌کنند:
هفت ماژول آموزش الکترونیکی آنلاین رایگان، که می توانند تا یک سال به آنها دسترسی داشته باشند
چهار وبینار زنده با یک متخصص تنوع و گنجاندن منابع انسانی برای کمک به ارائه بینش بیشتر در مورد برنامه درسی دیجیتال و ارائه سناریوها و مثال‌های واقعی و همچنین پاسخ به هرگونه سوال
دسترسی 24/7 به کمک Diversity & Inclusion HR که در آن صاحبان مشاغل می توانند در مورد هر گونه سوال یا نگرانی در مورد استخدام های مهاجر جدید با یک متخصص صحبت کنند.
آموزش نحوه دسترسی به پایگاه داده ISSofBC برای بهینه سازی شرح وظایف و دریافت منطبقات نامزد مناسب برای موقعیت های باز
دسترسی به فناوری تطبیق شایستگی هوش مصنوعی سفارشی برای کمک به تطبیق فرصت های شغلی کارفرمایان با رزومه و مجموعه مهارت های مربوطه جویندگان کار تازه وارد

ثبت نام در این برنامه آسان و کارآمد است، با ثبت نام از طریق فرم ارسال آنلاین که در آن کارفرمایان می توانند جزئیات بیشتری در مورد شرکت خود، از جمله تعداد کارکنان، صنعت خاص، و محل کسب و کار ارائه دهند.

به دلیل محدودیت، مشاغلی که علاقه مند به درخواست SmartMove هستند باید معیارهای واجد شرایط زیر را داشته باشند: مشاغل باید در Lower Mainland واقع شده باشند، 50 کارمند یا کمتر داشته باشند و در حال برنامه ریزی برای استخدام در چهار تا شش ماه آینده باشند.

بیش از 20 درصد از جمعیت کانادا در خارج از کشور متولد شده اند. با این حال، در حالی که ما از شور و نشاط و تنوع منحصر به فردی که مهاجران به کشورمان به ارمغان می‌آورند قدردانی می‌کنیم، اما لزوماً به این معنی نیست که انتقال آسان است.

خوشبختانه، آنها مجبور نیستند به تنهایی با این چالش ها روبرو شوند.

برنامه SmartMove یک ابتکار فوق العاده برای کمک به تازه واردان به کانادا و در عین حال حمایت از مشاغل محلی است. همچنین برای جویندگان کار و مشاغل کوچک کاملاً رایگان است و یک سناریوی برد-برد را برای همه افراد درگیر ارائه می دهد.

Call Now Button