ونکوور، ویکتوریا و نورث ونکوور بالاترین اجاره‌ ها در بریتیش کلمبیا را دارند

داده های سرشماری آمار کانادا نشان می دهد، شهرهای دارای بالاترین اجاره در B.C. بر اساس گزارش liv.rent، ویکتوریا، نیو وست مینستر، ونکوور و نورث ونکوور هستند که دو شهر آخر در بین پنج شهر با بالاترین میزان اجاره در کانادا نیز قرار دارند.

Paula Azevedo کارشناس اجاره در liv.rent می گوید: آنها دائماً در میان پنج شهر گران کانادا قرار می گیرند. این نشان می‌دهد هزینه بالای خرید ملک، اغلب در میانگین قیمت‌های اجاره منعکس می‌شود. و با این حال، از آنجایی که برای مردم واقعاً داشتن خانه در آن شهرها، ونکوور و نورث ونکوور بسیار سخت است، تعداد اجاره‌کنندگان افزایش خواهد یافت.

طبق گزارش liv.rent، متوسط ​​قیمت خانه در مترو ونکوور 1163092 دلار است، طبق گفته MLA کانادا، متوسط ​​اجاره یک واحد یک خوابه در ونکوور تقریباً 2470 دلار است.

بر اساس داده‌هایی که Andy Yan مدیر برنامه شهری دانشگاه Simon Fraser، در سراسر استان، 33 درصد از بریتیش کلمبیایی‌ها مستاجر و 67 درصد آنها صاحب خانه هستند. بر اساس نظرسنجی Leger که توسط Re/Max Canada انجام شده است، در سراسر کشور، 32 درصد از کانادایی ها مستاجر هستند.

Azevedo گفت، داده هایی مانند این می تواند به مستاجرین و سیاست گذاران در هنگام تصمیم گیری در مورد بازار اجاره در بریتیش کلمبیا کمک کند.

او گفت: این داده‌ها برای اجاره‌کنندگان بسیار مهم است تا بفهمند اگر از کشورهای دیگر یا استان‌های دیگر به بریتیش کلمبیا نقل مکان کنند، چقدر باید بپردازند. امیدواریم دولت بتواند در مورد ابتکارات جدید برای حمایت از بازار اجاره فکر کند و برنامه ریزی کند و بیشتر در اجاره های هدفمند سرمایه گذاری کند و سیاست هایی را که ساخت سریع تر واحد های اجاره ای را برای توسعه دهندگان سخت می کند، حذف کند.

ویکتوریا بیشترین میزان اجاره را در بریتیش کلمبیا دارد.

در ویکتوریا، برخلاف ونکوور و نورث ونکوور، اجاره‌های هدفمند بیشتری را می‌بینیم. بنابراین احتمالاً دلیل این است که اجاره‌کنندگان بیشتری در آنجا نیز وجود دارد، زیرا موجودی واحد های اجاره‌ای بیشتر است.

بر اساس آمار کانادا، تعداد اجاره کنندگان در B.C. بین سال های 2011 تا 2021 تقریباً سه برابر بیشتر از تعداد صاحبان خانه ها رشد کرده است.

طبق نظرسنجی Leger، برای کسانی که امیدوارند صاحب خانه شوند، 25 درصد نگران هستند که افزایش هزینه اجاره بر توانایی آنها برای پس انداز و خرید خانه تأثیر بگذارد.

Liv.rent پیش بینی می کند، شهرهایی مانند Surrey که نرخ اجاره 30 درصدی دارند، در سال های آینده شاهد تقاضای بالاتری برای اجاره خواهند بود و در نتیجه به منابع و مقررات بیشتری نیاز خواهند داشت.

Azevedo گفت، ما متوجه شدیم که برای شهرهای ونکوور و نیو وست مینستر، سرمایه‌گذاری هنگفتی از نظر اجاره‌های هدفمند جدید، برای حمایت از هجوم دانشجویان بین‌المللی که به برخی از محبوب‌ترین موسسات تحصیلات تکمیلی در جهان می‌آیند، وجود دارد.

Call Now Button