BC با ثبت 12 مرگ به دلیل سقوط بهمن، میانگین سالانه خود را شکست

فصل بهمن تنها در نیمه راه است و در حال حاضر BC مرگ و میر بالاتر از میانگین 10 ساله در این فصل را ثبت کرده است.

سخنگوی Avalanche Canada می گوید: ما اکنون 12 مرگ بر اثر سقوط بهمن را ثبت کرده ایم که بیشتر از میانگین فصلی ما 10 است.

آخرین قربانیان این فصل سه هلی‌اسکیر از آلمان بودند که در بهمن اول مارس در نزدیکی Invermere در جنوب شرقی بریتیش کلمبیا کشته شدند.

پلیس می‌گوید 10 نفر در این حادثه گرفتار بهمن شدند که سه کشته و چهار مجروح باقی گذاشت.

RK Heliski شرکتی که این تور را اجرا کرده بود می گوید، نمی توان غم و اندوهی که میهمانان ما، خانواده های آنها و همه کارکنان ما در آن شریک هستند، با کلمات بیان کرد. فکر و دعاهای ما برای همه ی افراد درگیر، عزیزان آنها و جامعه است.

Avalanche Canada می گوید، بهمن اخیر به اندازه‌ای بزرگ بود که یک ساختمان را تخریب کرد، درختان را شکست و یک ماشین را دفن کرد.

اگرچه امسال مرگبارتر از سال های اخیر بوده است، اما مطمئناً بدترین فصل بهمن در چند دهه اخیر نیست، زیرا در طی سال های 2015-2016، 17 مورد تلفات رخ داد.

در دو دهه اخیر، فصل 2008-2009 (26) و فصل 2002-2003 (29) مرگبارترین فصل ها بوده است.

پیش از این، از Bowinn Ma وزیر مدیریت اضطراری و آمادگی آب و هوا، پرسیده شده بود، آیا به دلیل خطر بالای بهمن، منطقه عقب‌نشینی بسته خواهد شد؟ و او گفته بود هر تصمیمی برای بستن یک منطقه بک‌کانتری با توصیه‌های ارائه‌شده توسط Avalanche Canada مشخص می‌شود.

سخنگوی Avalanche Canada می‌گوید: ما صلاحیت بستن این منطقه را نداریم و هرگز به دنبال این کار نیستیم. ما عمیقاً از تعداد بالای تلفات بهمن غم انگیز در این زمستان متأسفیم، اما بستن این منطقه راه حل عملی نیست.

Mike Conlan پیش‌بینی‌کننده بهمن انتظار دارد همچنان شاهد رها شدن بهمن‌ها باشیم و فکر می‌کند افرادی که به این منطقه می‌روند باید در مورد امکان وقوع بهمن آگاه باشند.

James Kohut که از سال 1974 در آلبرتا و بریتیش کلمبیا اسکی می کند و می گوید شرایط فعلی آنقدر شدید است که حتی شیب های ملایم می تواند خطرناک باشد.

او می‌گوید: در حال حاضر، من به شیب‌هایی می‌چسبم که تندتر از شیب‌های متوسط ​​نیستند. زیرا بهمن‌ها با این برف می‌توانند در شیب‌هایی با زاویه کمتر از 20 درجه فرود آیند.
انتظار می‌رود شرایط خطرناکی برای این منطقه در باقی مانده فصل وجود داشته باشد.

Call Now Button