برای نامگذاری پانداهای قرمز دوقلوی باغ وحش بزرگ ونکوور کمک کنید

بچه پانداهای قرمز دوقلو که در باغ وحش بزرگ ونکوور در 14 جون 2022 به دنیا آمدند، در خانه جدید خود مستقر شده و بازدیدکنندگانی را که برای دیدن این گونه نادر و در خطر انقراض آمده اند خوشحال می کنند.

برای جشن گرفتن تلاش های حفاظتی که منجر به تولد پانداهای دو قلوی مادر Sakura و پدر Arun شد، باغ وحش مسابقه ای عمومی برای نامگذاری این پانداها برگزار می کند.

Menita Prasad معاون مدیر کل و مدیر مراقبت از حیوانات در باغ وحش بزرگ ونکوور می‌گوید: ما بسیار خوشحالیم که گزارش دهیم توله‌های پاندا ایمن و سالم هستند. نگهبانان باغ وحش قبلاً پیوندهای محکمی با هر دو توله ایجاد کرده اند. توله پاندای ماده بسیار کنجکاو و دختر مادرش است و ترجیح می دهد نزدیک Sakura بماند، در حالی که توله نر فوق العاده بازیگوش است و رگه ای مستقل از والدینش نشان می دهد.

او می‌گوید، مردم شاهد رشد بچه پانداهای قرمز بوده‌اند و شخصیت‌های منحصربه‌فرد آن‌ها شروع به ظهور کرده‌اند. به محض اینکه آنها شروع به پرسه زدن در خارج از لانه کردند، بازدیدکنندگان باغ وحش ما توانسته اند رشد آنها را ببینند.

پانداها نتیجه مشارکت باغ وحش بزرگ ونکوور در طرح بقای گونه‌ها (SSP) بودند، یک برنامه حفاظتی با مشارکت جهانی توسط باغ‌وحش‌ها و آکواریوم‌های معتبر. به گزارش Prasad ، پانداهای قرمز به دلیل تکه تکه شدن زیستگاهشان به دلیل تأثیر انسان ها، در فهرست گونه های در معرض خطر قرار دارند.

تا جایی که ما می دانیم، این اولین بار است که پانداهای قرمز در بریتیش کلمبیا متولد می شوند.

با کاهش تعداد پانداهای بالغ، روند جمعیت این گونه به کاهش خود ادامه می دهد. تخمین زده می شود که ممکن است 2500 پاندای قرمز وحشی باقی مانده باشد. در طول 20 سال گذشته، 50 درصد از جمعیت آنها ناپدید شده اند.

Prasad می گوید، تولد پانداهای قرمز در باغ وحش ها به این معنی است که اگر جمعیت در طبیعت به طور ناگهانی سقوط کند، ما حیواناتی را در اسارت خواهیم داشت که کاندیدای بسیار قوی برای سکونت مجدد در فضاهای وحشی هستند.

وی گفت، برای جشن تولد اولین توله پانداهای قرمز که تا به حال در بریتیش میلاد متولد شده اند، باغ وحش بزرگ ونکوور تصمیم گرفت همه باید فرصتی برای ارائه نام برای بررسی داشته باشند، زیرا این یک موفقیت برای همه بریتیش کلمبیایی ها و این مسابقه نام‌گذاری هیجان‌انگیز فرصت مهمی را برای مهمانان ایجاد می‌کند تا با این گونه‌های بسیار مهم و در معرض خطر انقراض جهانی ارتباط برقرار کنند.

Prasad گفت، بازدیدکنندگان باغ‌وحش که پانداها را شخصاً می‌بینند، بدون شک ایده‌های خوبی برای نام‌ خواهند داشت.

از باغ وحش بزرگ ونکوور دیدن کنید تا توله های پانداهای قرمز را شخصا ببینید و در انتخاب نام آنها کمک کنید.

Call Now Button