افزایش مالیات بر الکل از اول آوریل، قیمت ها در خرده فروشی های بریتیش کلمبیا را افزایش می‌دهد

دولت فدرال به لطف قانون تصویب شده در سال 2017، که به طور خودکار نرخ مالیات غیر مستقیم را سالانه بر اساس نرخ تورم افزایش می دهد، قرار است نرخ مالیات بر الکل را 6.3 درصد افزایش دهد.

مالیات غیر مستقیم بخش کوچکی از کل هزینه آبجو، شراب و مشروبات الکلی در بریتیش کلمبیا است. زمانی که مشروبات الکلی توسط تولید کننده به دولت استان فروخته می شود.

زمانی که دولت استانی قیمت را افزایش می دهد و محصول را به قیمت عمده فروشی به خرده فروشان می فروشد، مالیات چند برابر می شود و سپس حاشیه سود را به قیمت های عمده فروشی اضافه می کنند.

Gordon Fitzpatrick، مالک شراب سازی و تاکستان Fitzpatrick گفت، قبلاً درخواستی را به دولت استانی ارائه کرده است تا قیمت عمده فروشی شراب هایش را تا حدود پنج درصد در اول آوریل افزایش دهد.

کارخانه شراب سازی Okanagan او مجبور شده است طیف گسترده ای از هزینه های بالاتر را تحمل کند. یکی از نمونه‌هایی از آنچه که او در سال گذشته با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، 30000 دلار هزینه اضافی حمل و نقل برای سفارش 45000 دلاری بطری‌های شیشه‌ای بود.

مالیات غیر مستقیم دولت فدرال بر شراب اکنون 0.688 دلار برای هر لیتر شراب است. این به 0.516 دلار برای هر بطری شراب 750 میلی لیتری که Fitzpatrick تولید می کند، تبدیل می شود.

او سپس هزینه مالیات غیر مستقیم با هزینه بطری های شراب، و همچنین هزینه های خود برای رشد و چیدن انگور و تولید شراب اضافه می کند.

او قیمتی در نظر می گیرد و شراب را به دولت استان B.C. می فروشد. سپس دولت یک افزایش قیمت را اضافه می کند که 89 درصد در 11.75 دلار اول و سپس 27 درصد بر بقیه هزینه شراب است. این یک قیمت عمده فروشی برای شرابی ایجاد می کند که شعبه توزیع مشروب بریتیش کلمبیا از آن برای فروش به خرده فروشان، از جمله فروشگاه های خود استفاده می کند.

سپس خرده فروشان حاشیه سود خود را اضافه می کنند.

نتیجه این است که یک بطری شرابی که Fitzpatrick به قیمت 10 دلار به دولت می‌فروشد، وقتی به خرده‌فروشان فروخته می‌شود، به 18.90 دلار می‌رسد و اگر یک خرده‌فروش حاشیه سود 30 درصدی را اضافه کند، به 24.57 دلار تبدیل می‌شود.

بنابراین، آنچه در ابتدا 0.516 دلار مالیات غیر مستقیم بود، به افزایش هزینه 1.27 دلاری برای مصرف کننده تبدیل می شود، زیرا افزایش و حاشیه سود، مقدار مالیات اصلی را تقویت می کند.

افزایش 6.3 درصدی مالیات غیر مستقیم بر روی یک بطری شراب به افزایش 0.0325 دلاری در هزینه Fitzpatrick تبدیل می شود. سپس پس از افزایش قیمت دولتی، 0.0614 دلار افزایش می یابد و اگر یک خرده فروش حاشیه سود 30 درصدی را حفظ کند، قیمت حدود 0.08 دلار افزایش می یابد.

Call Now Button