بریتیش کلمبیا تصمیم گرفته کارفرمایان را وادار کند در پست‌های شغلی محدوده‌های حقوقی را لحاظ کنند

قانون جدید کارفرمایان B.C را ملزم به اشتراک گذاشتن اطلاعات دستمزد یا محدوده حقوق در آگهی های شغلی می کند و مردم در Reddit از این خبر خوشحال هستند.

دولت استانی گفت، این تغییر به کاهش شکاف جنسیتی دستمزد کمک می کند. در صورت تصویب، این قانون از اول نوامبر 2023 برای مشاغل دولتی B.C. و سپس در نوامبر سال بعد برای سایر کارفرمایان با 1000 کارمند یا بیشتر. شرکت های کوچکتر به مرور زمان مشمول این طرح خواهند شد.

بخش دیگری از این قانون کمیته‌های استخدام را از درخواست سابقه دستمزد از متقاضیان شغل منع می‌کند، یا کارکنانی را که حقوق خود را به همکاران یا متقاضیان شغلی بالقوه افشا می‌کنند مجازات می‌کند، اقداماتی که به شکاف جنسیتی دستمزد کمک می‌کند.

در حالی که ممکن است این خبر خوبی برای شکارچیان شغل در West Coast باشد، برخی از Redditors هنوز برای جشن گرفتن مردد هستند.

Redditors تنها کسانی نیستند که در مورد قانون جدید مردد هستند. گروهی از سازمان‌ها نامه‌ای سرگشاده به دولت ارسال کردند و در آن تفاوت بین شفافیت پرداخت و برابری پرداخت‌ها را تشریح کرده و استدلال کردند آنچه مورد نیاز است، قانونی است که به تبعیض ریشه‌دار علیه زنان و سایر افرادی که به دلیل جنسیت، نژاد و یا معلولیت به حاشیه رانده شده‌اند، رسیدگی کند.

با این حال، بسیاری از مردم امیدوارند، این حرکتی در مسیر درست باشد و روند رونمایی به نحوی تنظیم شود.

Call Now Button