B.C. Ferries با افزایش هزینه ها و کمبود کارکنان دست و پنجه نرم می کنند

B.C. Ferries با در نظر گرفتن رکود خفیف پیش بینی شده، تورم، افزایش قابل توجه هزینه ها در سراسر سیستم و چالش های مستمر کارکنان و حفظ کارکنان در برنامه چهار ساله خود تجدید نظر کرده است.

گزارش تکمیلی 41 صفحه ای به دفتر B.C. Ferries Commissioner چشم انداز شرکت را که شش ماه پیش ارائه شده است، به روز می کند.

جابجایی کارمندان زیاد است، ارتقاء نیمه عمر کشتی ها به تعویق افتاده است و هزینه های تعمیر و نگهداری ناوگان و زیرساخت های قدیمی آن افزایش یافته است.

پیش‌بینی به‌روزرسانی‌شده B.C. Ferriesبر اساس انتظار یک رکود خفیف در اوایل سال مالی 2024، پیش‌بینی می‌کند، ترافیک به طور کلی یک تا سه درصد کاهش خواهد یافت که منجر به کاهش 14 میلیون دلاری درآمد کرایه می‌شود.

به‌روزرسانی می‌گوید با تورم بالا که می‌تواند هزینه‌های مصرف‌کننده را در دو سال آینده کاهش دهد، خطر واقعی کاهش سفرهای اختیاری وجود دارد که می‌تواند بر میزان سفرها تأثیر بیشتری بگذارد.

با این وجود، این شرکت فرض می کند، شرایط اقتصادی مطلوب در سال مالی 2025 بازخواهد گشت و ترافیک را به سطوح پیش بینی شده قبلی بازگرداند.

این هشدار می دهد، ترافیک وسایل نقلیه ممکن است با افزایش نرخ کرایه در آینده کاهش یابد. با این حال، این استان ماه گذشته اعلام کرد، 500 میلیون دلار به B.C. Ferriesبرای نگه‌داشتن افزایش سالانه گرایه ها زیر سه درصد کمک خواهد کرد.

هزینه های سرمایه ای معمولاً طی 12 سال برنامه ریزی می شود. اعداد ارائه شده در ماه سپتامبر به دلیل تورم فوق العاده بالا تجدید نظر شده اند.

با وجود لغو یا به تعویق افتادن برخی از پروژه ها، حدود 229 میلیون دلار به بودجه سرمایه 5 میلیارد دلاری اضافه شده است.

در این به‌روزرسانی، انتظار می‌رود هزینه‌های پیش‌بینی‌شده 3.1 میلیارد دلاری برای به‌روزرسانی کشتی‌ها، پایانه‌ها و فناوری اطلاعات موجود، حدود 187 میلیون دلار نسبت به برآوردهای قبلی افزایش یابد که عمدتاً به دلیل تورم است.

همانطور که برخی از پروژه ها پیشرفت کرده اند و برخی دیگر تایید شده اند، بیش از 50 طرح جدید باقی مانده است، از جمله یک یدک کش و بارج جدید بالقوه.

حدود 15 پروژه با ارزش حدود 24 میلیون دلار لغو شده است.

این چشم‌انداز می‌گوید، هزینه‌های تعمیر و نگهداری پایانه‌ها و کشتی‌ها به دلیل فشارهای زنجیره تامین، تورم، کار برنامه‌ریزی نشده به دلیل برنامه‌های سرمایه معوق و تعمیرات مورد نیاز در پایانه‌ها افزایش یافته است.

هزینه نگهداری پایانه ها بیشتر از حد انتظار بوده است. هزینه ها برای سال مالی 2023 به میزان 6.9 میلیون دلار و برای سال مالی 2024 به میزان 7.9 میلیون دلار افزایش یافته است.

بیش از نیمی از گزارش به مسائل طولانی مدت منابع انسانی، از جمله کمبود کارکنان آموزش دیده، جابجایی زیاد، فقدان آموزش رهبری و نرخ های غیر رقابتی دستمزد می پردازد.

مسائل دیگر شامل این احساس بود که حجم کار غیرقابل مدیریت است و وضعیت در دراز مدت بهبود نمی یابد. عدم پیشرفت در منابع انسانی نیز ذکر شد.

B.C. Ferries استخدام افسران معتبر را در اولویت قرار داد، اما این گزارش می گوید، تعداد فزاینده ای از پیشنهادات استخدامی رد شده است.

در این گزارش آمده است، کارمندان بالقوه به مشکل در یافتن مسکن و هزینه زندگی در برخی جوامع اشاره کردند.

B.C. Ferriesدر حال تجربه یک شکاف در قابلیت‌های رهبری کلی است و رهبران خط مقدم برای مدیریت عملیات و اعضای تیم خود به سطوح بالاتری از پشتیبانی نیاز دارند.

Call Now Button