دولت فدرال 123.5 میلیون دلار برای توسعه مسکن اجاره ای مقرون به صرفه در Burnaby سرمایه گذاری می کند

رئیس انجمن توسعه‌دهنده غیرانتفاعی Catalyst Community Developments Society گفت: زمان آن رسیده که سرمایه‌گذاری به شهر Burnaby بیاید.

Ahmed Hussen وزیر مسکن فدرال به Burnaby آمد تا بیش از 154.5 میلیون دلار بودجه برای مجموع 358 واحد مسکن اجاره ای مقرون به صرفه در Burnaby اعلام کند.

دو پروژه اجاره ای شش طبقه Catalyst Community Developments Society مجموعاً 144 میلیون دلار سرمایه گذاری از دولت فدرال و شهرداری Burnaby دریافت خواهند کرد.

دولت فدرال‌ بیش از 113 میلیون دلار از طریق صندوق سرمایه‌گذاری مشترک مسکن ملی و Burnaby بیش از 31 میلیون دلار سرمایه و سهام ارائه می‌کند.

دو توسعه Catalyst در 7392 16th Ave با 203 واحد و 6889 Royal Oak Ave با 134 واحد قرار دارند.

30 درصد از واحدها با 20 درصد کمتر از متوسط ​​اجاره بها در بازار اجاره داده خواهند شد. طبق گزارش Catalyst، 70 درصد باقیمانده واحدها با 1.3 برابر اجاره متوسط ​​بازار اجاره داده خواهند شد.

طبق گزارش CMHC، متوسط ​​اجاره بازار در جنوب شرقی Burnaby در حال حاضر 1344 دلار و در مترو تاون 1527 دلار است.

هر دو توسعه Catalyst در حال حاضر در دست ساخت هستند: انتظار می رود Royal Oak تا بهار 2025 و خیابان شانزدهم تا تابستان 2025 به پایان برسد.

به گفته Hussen بودجه اعلام شده همچنین شامل کمک مالی 10.5 میلیون دلاری فدرال به شهرداری Burnaby برای حداقل 21 واحد جدید با قیمت مناسب و سریع ساخت به عنوان بخشی از طرح مسکن سریع دولت فدرال است.

Hussen گفت، مقرون به صرفه بودن پروژه های RHI بسیار بسیار عمیق تر از 20 درصد کمتر از میانگین بازار خواهد بود، زیرا سهم فدرال 100 درصد هزینه های سرمایه ای پروژه است. اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه قبل از ماه می ارائه خواهد شد.

Hussen گفت، RHI برای آسیب‌پذیرترین اعضای جامعه ما طراحی شده است: کسانی که بی خانمانی را تجربه می‌کنند، یا کسانی که در معرض خطر بی خانمانی هستند، با حداقل 25 درصد اختصاص داده شده برای زنان.

Mike Hurley شهردار Burnaby گفت، مشارکت 31 میلیون دلاری شهرداری در پروژه‌های کاتالیست نشان دهنده تعهد آنها به سرمایه‌گذاری در مسکن مقرون به صرفه است.

Call Now Button