UBC یک برنامه دوستیابی واقعی را با الهام از “Bachelorette” طراحی کرده است

اگرچه”UBC Bachelorettes” دیگر در نتفلیکس در دسترس نخواهد بود، اما تماشاگران می‌توانند این مجموعه دوست‌یابی را در اینستاگرام دنبال کنند زیرا پنج دانشجوی UBC تلاش می‌کنند عشق واقعی خود را در محوطه دانشگاه پیدا کنند.

Zoe Nicoladis و دانشجوی دیگر دانشگاه UBC، Harsimran Mutti نسبت به برنامه‌های دوستیابی وسواس دارند و هر برنامه‌های دوستیابی از جمله سریال محبوب The Bachelorette را تماشا کرده اند.

این دو دانش‌آموز که از قرار آنلاین ناامید شده بودند، به این فکر افتادند که مفهوم دوستیابی را در زندگی واقعی بازسازی کنند.

Nicoladis و Mutti در حال حاضر در حال جستجوی پنج زن، افراد نان باینری یا مرد همجنس‌گرا برای بازی در فصل اول سریال UBC Bachelorettes هستند.

اما برای انتخاب شدن برای این سریال بیشتر از مجرد بودن لازم است.

به گفته Nicoladis ، یک مجرد ایده آل کسی است که ذهن باز، بسیار ماجراجو و مشتاق ملاقات با هر کسی داشته باشد. Mutti اضافه می کند علاوه بر ای او باید قضاوت هم نکنند. او گفت، ما باید افراد زیادی را رد کنند و باید این کار را به شیوه ای بسیار مثبت انجام دهیم.

با ورود درخواست ها، این دو در حال آماده شدن برای شروع سریال در هفته اول آوریل هستند، که به این معنی است که بینندگان می توانند انتظار داشته باشند خیلی زود با مجردها ملاقات کنند.

پس از انتخاب بازیگران، صفحه اینستاگرام UBC Bachelorettes اولین پست‌ها را منتشر و هر یک از پنج جوینده عشق را معرفی می‌کند. بعد، اولین رویداد برگزار خواهد شد. یک دور دوستیابی سریع در سراسر دانشگاه که تنها 25 نفر با یک گل رز از آن خارج می شوند.

پس از اولین رویداد ملاقات های کوچکتر خواهد بود. گزیده‌ای از ملاقات‌ها در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود، همچنین جلسات مصاحبه‌های کوچکی با مجردان قبل و بعد از قرار ملاقاتشان به اشتراک گذاشته می‌شود. Nicoladis می‌گوید: ما نگاهی درونی به دیدگاه آنها داریم.

صفحه اینستاگرام همچنین سرنخ‌ها و تیزرهایی را درباره رویدادهای آینده به اشتراک می‌گذارد، درست مانند The Bachelorette!.

در حالی که فصل اول یک اجرای آزمایشی برای سریال دوستیابی اینترنتی خواهد بود، دانشجویان UBC امیدوارند این فصل با یک فصل جدید و افراد جدید در هر ترم تحصیلی ادامه یابد.

Call Now Button