یک دانشجوی دانشگاه UBC، 54 سال پس از ثبت‌نام در رشته تاریخ، مدرک خود را دریافت کرد

Arthur Ross، وکیل بازنشسته، مسیرهای زیادی را در زندگی خود طی کرده است – از بازیگری تا دانشکده حقوق – اما همیشه دوست داشت مدرک تاریخ خود را که در سال 1969 در دانشگاه بریتیش کلمبیا آغاز کرده بود، به پایان برساند.

یک شب سرنوشت ساز با تماشای اپرایی در شیکاگو، او متوجه شد مشتاق دانستن بیشتر در مورد چگونگی شروع جنگ جهانی اول است، و تصمیم گرفت به UBC برگردد و کاری را که شروع کرده است به پایان برساند.

Ross، 71 ساله، این هفته از UBC با لیسانس در رشته تاریخ فارغ التحصیل خواهد شد. همسر و دو فرزند از سه فرزندشان در این جشن به او خواهند پیوست.

او به شوخی می گوید، پس از 54 سال، “کندترین” فارغ التحصیل UBC است.

Ross در اواخر دهه 60، به انبوه دانشجویان مشتاق پردیس ونکوور دانشگاه UBC پیوست و سعی داشت بفهمد که آنها می خواهند با زندگی خود چه کنند.

او فکر کرد مدرک زبان انگلیسی برای او مناسب است. اما دو سال بعد او اشتیاق زیادی به حضور در صحنه پیدا کرد و سپس به او فرصتی برای تحصیل بازیگری در National Theatre School در مونترال پیشنهاد شد.

او گفت: من عاشق بازیگری بودم، اما نمی‌خواستم آن را منبع درآمد خود کنم.

Ross تصمیم گرفت از مهارت‌های خود در بحث و سخنرانی در جمع استفاده کند و وارد رشته وکالت در دانشگاه تورنتو شد.

او به مدت 35 سال در مترو ونکوور وکالت کرد، اما همیشه این را در ذهن خود داشت که در مقطعی دوست دارد به UBC بازگردد.

Ross پس از بازنشستگی در سال 2016 و آن الهام در اپرا، در یکی از دوره های تاریخ UBC ثبت نام کرد.

او در حالی که ممکن است مدرک تحصیلی جدیدی داشته باشد، اما قصد ندارد شغل دیگری را شروع کند. او از دنبال کردن سرگرمی‌هایش مانند اسکی راضی است و به خاطر حس موفقیتش سپاسگزار است.

توصیه او به سایر بازنشستگانی که به فکر بازگشت به دانشگاه هستند این است که به دنبال آن بروند. او گفت، اما فقط سر کلاس ها ننشینید.

انجام گزارش ها و امتحانات مهم است. مغز شما را شارپ می کند. و این یک یادآوری دائمی است که مهم نیست چقدر فکر می کنید که می دانید، به اندازه کافی نمی دانید.

Call Now Button