افزایش کرایه BC Ferries به طور آزمایشی به 9.2٪ در سال برای چهار سال آینده محدود شد

British Columbia Ferry Commission سقف افزایش کرایه BC Ferries را به میزان 9.2 درصد در سال طی چهار سال آینده اعلام کرد که از سال 2024 شروع می شود. با این حال، تزریق 500 میلیون دلار پول نقد از سوی دولت استانی به عملیات کشتی احتمالاً نیاز به چنین افزایشی را کاهش خواهد داد.

Eva Hage گفت، ادامه مسائل مربوط به عرضه نیروی کار، افزایش قیمت سوخت، افزایش هزینه های مرتبط با حفظ ناوگان فرسوده، و یک طرح سرمایه پیشنهادی 12 ساله به ارزش 5.2 میلیارد دلار که به دلیل نیاز به جایگزینی کشتی ها انجام می شود، فشار قابل توجهی ایجاد خواهد کرد. با توجه به این، ما معتقدیم که سقف قیمت 9.2٪ مناسب و ضروری است تا به BC Ferries اجازه دهد تا خواسته های دوره عملکرد آینده را برآورده کند.

Rob Fleming وزیر حمل‌ونقل گفت، من می‌خواهم به بریتیش کلمبیایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که به خدمات کشتی‌های ساحلی ما متکی هستند، اطمینان دهم، هدف ما از افزایش میانگین سالانه کرایه‌ها بیش از 3 درصد نباشد.

کمیسیونر بیان کرد، طرح سرمایه BC Ferries قبلاً 330 میلیون دلار کاهش یافته است و سقف 9.2٪ مشروط به اجرای 10 میلیون دلاری BC Ferries در هزینه های عملیاتی طی چهار سال است.

Hage گفت، شرکت باید مدیریت مالی خوبی از خود نشان دهد و پایه محکمی پیدا کند که در آن هزینه‌ها با درآمدها همخوانی داشته باشد. برای این منظور، ما از BC Ferries می‌خواهیم تا با مشورت استان، طرحی را به ما ارائه دهد تا از یک سیستم کشتی از نظر مالی پایدار، ایمن، قابل اعتماد و مقرون‌به‌صرفه در درازمدت اطمینان حاصل کند.

Call Now Button