فراخوان محصولات لباسشویی در سراسر کانادا به دلیل خطر شیمیایی

به کانادایی ها توصیه می شود پس از فراخوان دوم محصولات یک شرکت محصولات تمیز کننده گیاهی آمریکایی، مواد شوینده و نرم کننده لباس های خود را بررسی کنند.

در 1 دسامبر 2022، Health Canada یک فراخوان در سراسر کشور از The Laundress برای دسته‌هایی از مواد شوینده لباس‌شویی، نرم‌کننده پارچه و پاک‌کننده‌های خانگی، به دلیل خطر قرار گرفتن در معرض باکتری‌ها صادر کرد.

وزارت بهداشت فدرال روز 31 مارس، دومین فراخوان را برای شرکت مستقر در نیویورک به دلیل خطر شیمیایی منتشر کرد که شامل نرم‌کننده‌های پارچه The Laundress است،

این محصولات دارای نشان “The Laundress – New York” در بالای برچسب هستند و به صورت جداگانه، در کیت یا به عنوان بخشی از یک بسته به فروش می‌رسند. همه کدها در حال فراخوانی هستند.

بر اساس این اطلاعیه، نرم‌کننده‌های پارچه می‌توانند حاوی یک ناخالصی شیمیایی، اکسید اتیلن، یک ماده سرطان‌زا باشند که در صورت مواجهه طولانی‌مدت مستقیم و قابل توجه می‌تواند اثرات نامطلوبی برای سلامتی ایجاد کند.

Laundress گزارش داد، تقریباً 13000 واحد از محصول آسیب دیده در کانادا فروخته شد. تا 28 مارس گزارشی از مصدومیت گزارش نشده است.

اگر هر یک از محصولات فراخوان شده را دارید، فوراً استفاده از آنها را متوقف کنید. برای بازپرداخت با Laundress تماس بگیرید.

اگر درخواست بازپرداخت برای اولین فراخوان محصول در سال 2022 ارسال کرده اید، و اگر محصولات فراخوان شده را در ژانویه 2021 یا بعد از آن خریداری کردید، درخواست جدیدی ارسال کنید. می‌توانید با استفاده از عکس کد با حروف اول و تاریخ نوشته شده بر روی آن، درخواست بازپرداخت کنید. در صورت خرید آنلاین می توانید آدرس ایمیل خود را برای بازپرداخت ارسال کنید.

اگر محصولات فراخوان شده را قبل از ژانویه 2021 خریداری کرده‌اید، از کد با حروف اول و تاریخ نوشته شده در نشانگر عکس بگیرید و برای بازپرداخت کامل قیمت خرید، با رسید، یا قیمت خرده‌فروشی پیشنهادی سازنده، با Laundress تماس بگیرید.

پس از درخواست بازپرداخت، محصول را با بستن محکم بطری و قرار دادن آن در سطل زباله خانگی، دور بیندازید. Health Canada تاکید می کند، شما نباید محصول را قبل از دور انداختن خالی کنید.

برای هرگونه سوال بیشتر، از دوشنبه تا جمعه، از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر، با شماره (800) 681-1915 The Laundress تماس بگیرید. یا به صورت آنلاین در The Laundress Recall یا در The Laundress برای اطلاعات بیشتر روی Get Started در صفحه اصلی شرکت کلیک کنید.

Call Now Button