هزینه های نگهداری از حیوان خانگی در کانادا در سال 2023 چقدر است

کانادا وارد یک دوره رکود خفیف می شود، کانادایی ها با قیمت های بالای مواد غذایی مواجه هستند و برخی از جوانان خانه های خود را کوچک می کنند تا هزینه ها را کاهش دهند.

والدین حیوانات خانگی از نظر هزینه های گزاف نگهداری و تغذیه فرزندان پشمالوی خود نیز با افزایش قیمت ها مواجه هستند. در واقع، در حالی که دو سوم والدین حیوانات خانگی حدود 1000 دلار برای هزینه های اولیه در نظر گرفتند، یک سوم دریافتند که مجموع واقعی، بیشتر از آن چیزی است که فکر می کردند.

طبق گزارش اخیر Rover’s True Cost of Pet Parenthood، هزینه سالانه لوازم ضروری حیوانات خانگی از جمله غذا، لوازم، هزینه های پزشکی و سایر هزینه های جاری بین 460 تا 3140 دلار برای سگ ها و 350 تا 1348 دلار برای گربه ها است.

در این گزارش از داده های 720 صاحبان حیوان خانگی کانادایی سگ یا گربه استفاده شد.

اگرچه مراقبت از سگ یا گربه می تواند گران باشد، 50 درصد از والدین حیوانات خانگی کانادایی اظهار داشتند هیچ مبلغی برای رها کردن حیوانات خانگی اشان کافی نیست. علاوه بر این، این گزارش نشان داد، اکثریت قوی والدین حیوانات خانگی نشان دادند خرج کردن برای حیوانات خانگی‌شان بیشتر از هر چیزی که برای آن پول خرج می‌کنند، برای آنها شادی به همراه دارد.

بسیاری از والدین حیوانات خانگی تا آنجا پیش رفته اند که قبض های مواد غذایی خود را کاهش داده اند تا بتوانند برای حیوانات خانگی خود غذا تهیه کنند.

دکتر Rebecca Greenstein مشاور دامپزشکی Rover گفت: تقریبا هر روز از والدین حیوانات خانگی می‌شنوم که تورم روی کیف پول آنها تأثیر گذاشته است، زیرا همه چیز از غذای حیوانات خانگی گرفته تا خوراکی‌ها و اسباب‌بازی‌ها بیش از گذشته هزینه دارد.

مردم بدون شک در محیط اقتصادی امروزی تا جایی که می توانند هزینه ها را کاهش می دهند، اما جالب اینجاست که این کاهش تا حد زیادی برای سلامت حیوانات خانگی آنها صدق نمی کند. مردم هنوز در مورد خرج کردن، رفاه سگ ها و گربه های خود را در اولویت قرار می دهند.

Call Now Button