Boundary Road Bridge با هزینه 3.8 میلیارد دلار برای اتصال ونکوور و Burnaby به Richmond

یک گذرگاه جاده ای و راه آهن اضافی جدید در سراسر بازوی شمالی Fraser River ساخته خواهد شد تا یک ارتباط حمل و نقل منطقه ای چند وجهی بین ونکوور و Burnaby در شمال و Richmond در جنوب ایجاد کند.

دولت بریتیش کلمبیا پیشنهاد خود برای ساخت یک پل جدید در انتهای جنوبی Boundary Road با چهار خط خودرو – دو خط در هر جهت – و راه‌آهن باری و مسافری سریع‌السیر در انتهای جنوبی Boundary Road اعلام کرد.

David Eby نخست وزیر گفت، این پل چند وجهی جدید ونکوور و Burnaby را به Richmond متصل و یک شبکه حمل و نقل یکپارچه را برای ساکنان و بازدیدکنندگان فراهم می کند.

این پل دارای طراحی و زیرساخت های پیشرفته، از جمله خطوط اختصاصی وسایل نقلیه، مسیر چند منظوره برای عابران پیاده و دوچرخه سواران، و فضایی برای راه آهن باری و خدمات ریلی مسافری با سرعت بالا خواهد بود. ما متعهد هستیم که بریتیش کلمبیا را به یک رهبر در حمل و نقل پایدار تبدیل کنیم و این پل گامی بزرگ به سوی این هدف است.

پروژه 3.8 میلیارد دلاری Boundary Road Crossing شامل یک تبادل جدید در تقاطع موجود Marine Drive و Boundary Road، یک جاده جدید به طول دو کیلومتر و چهار خط در Richmond برای اتصال انتهای جنوبی پل به بزرگراه 91 است.

یک جاده جدید اتصال شمال به جنوب Richmond از انتهای جنوبی پل، مسیر موجود جاده شماره 8 را دنبال خواهد کرد.

عرشه‌های غربی و شرقی در قسمت بیرونی پل، مسیرهای خودروی جنوب و شمال را ایجاد می‌کنند و یک مسیر چند منظوره برای عابران پیاده و دوچرخه‌سواران در ضلع غربی پل ایجاد می‌شود.

عرشه وسط پل به گونه ای ساخته خواهد شد که قطارهای باری آینده و قطارهای مسافری ریلی سریع السیر را در خود جای دهد. این پیکربندی فضای آینده را برای دو مسیر راه‌آهن باری و دو مسیر راه‌آهن پرسرعت ایجاد می کند.

این Boundary Road Crossing با هزینه 3.8 میلیارد دلاری، فاز اول یک پروژه 19 میلیارد دلاری راه آهن، راه آهن باری و راه آهن مسافری است که طی 20 سال تکمیل خواهد شد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، فاز اول می تواند در سال 2028 شروع به ساخت و در سال 2032 تکمیل خواهد شد.

Call Now Button