ونکوور به دنبال ایجاد یک اقتصاد شبانه پر جنب و جوش است

ونکوور سال‌هاست به دلیل شهرت منفی خود به بی تفریح بودن، به دنبال راه‌هایی برای تجسم یک زندگی شبانه پر جنب و جوش است که در خیابان‌ها و سایر مناطق عمومی سرازیر ‌شود.

اکنون، با بازگشت سفر و گردشگری، شهر به دنبال نظرات مردم در مورد آنچه که یک «شهردار شبانه» باید انجام دهد است.

Nate Sabine که عضو هیئت مدیره انجمن هتلداری ونکوور است، گفت: آنچه که امیدواریم بدانیم نیازها و خواسته‌ها و نگرانی‌های جوامع مختلف است، تا بفهمیم شهر به چه چیزی نیاز دارد.

انجمن از مردم می‌پرسد و گروه های اجتماعی یک نظرسنجی شامل حدود 20 سوال مربوط به ایجاد اقتصاد به اصطلاح شبانه را انجام می دهند که اساساً گردشگری، مهمان نوازی، هنر، فعالیت های فرهنگی و اقتصادی بین ساعت 5 بعد از ظهر و ساعت 4 صبح است.

این نظرسنجی از پاسخ دهندگان درخواست می کند تا جزئیات تجربیات شبانه به یاد ماندنی را در مکان های دیگر ارائه دهند.

Sabine گفت: همچنین بحث های گروهی فردی و کوچکتر با نمایندگان گردشگری و کسانی که نماینده گروه هایی مانند کارگران جنسی هستند، خواهد بود. نتایج در ماه May به شورای شهر ارائه خواهد شد.

این شامل توصیه‌های شورای شهر به کارکنان Granville Entertainment District می‌شود که هدف آن تبدیل محدوده پنج بلوکی بین Robson و d Drake به یک مرکز فرهنگی و تجارت 24 ساعته است. آنها شامل برنامه های کاربردی پیشرفته برای توسعه هتل های جدید و فضاهای عمومی و امکان پخش موسیقی در خارج از خانه هستند.

Sabine گفت، ما از نظر استفاده از فضای عمومی برای رویدادهای بزرگ در ونکوور بسیار عقب هستیم.

Sarah Kirby-Yung عضو ABC Vancouver Coun اخیراً در آستین، تگزاس در مورد ونکوور صحبت کرد.

وی گفت، برخی اقدامات مشخص و ملموس وجود دارد که شهرداری می تواند انجام دهد، از جمله تسهیل برگزاری رویدادهای پاپ آپ برای گروه های هنری و فرهنگی کوچکتر در مکان هایی مانند پلازا واقع در ضلع شمالی گالری هنر ونکوور.

به جای اینکه هر یک از آنها برای ایجاد و ارسال نقشه های اصلی به منظور دریافت مجوز، پول خرج کنند، شهرداری می تواند با داشتن نقشه های تعریف شده و آماده استفاده، کار را آسان تر کند.

Call Now Button