به نظر می رسد BC بودجه مسکن را به مهاجرت مرتبط کند، زیرا انتظار هجوم بی سابقه ای از تازه واردان وجود دارد

اتحادیه املاک و مستغلات در گزارش جدید خود گفت، ساخت خانه در B.C. باید به سطوح بی‌سابقه‌ای افزایش یابد تا تأثیر رکوردهای مهاجرت بر بازار مسکن، B.C. را پاسخ دهد.

BCREA تخمین زده است، استان باید 25 درصد بیشتر از حد متوسط ​​خانه بسازد و این میزان را برای پنج سال آینده حفظ کند تا بتواند افزایش قیمت ها را کنترل کند.

این انجمن گفت، ساخت و ساز باید تا رکورد 43000 تکمیل مسکن در سال افزایش یابد زیرا تقاضا برای مسکن به دلیل رشد سریع جمعیت تقویت می شود. کانادا قصد دارد تا سال 2025 نیم میلیون دائم جدید را بپذیرد تا به بازار کار بسیار فشرده و نیاز به افرادی با مهارت ها، تجربه و تحصیلات خاص پاسخ دهد.

به گفته BCREA، این تقاضا در همان زمانی اتفاق می‌افتد که عرضه مسکن نه تنها به دلیل چشم‌انداز اقتصادی ضعیف‌تر، بلکه همچنین محدودیت‌های اتاوا برای خریداران غیرکانادایی ایجاد می‌شود.

در حالی که این سرعت ساخت و ساز نزدیک به آنچه در سال های 2020 و 2021 به دست آمده، با نرخ بهره بالاتر و شرایط ضعیف تر بازار باعث می شود این نرخ تکمیل کمتر شود.

Ravi Kahlon وزیر مسکن BC گفت، او به اتاوا فشار می‌آورد تا بودجه خود را برای ساخت مسکن بیشتر با اهداف خود برای افزایش مهاجرت مرتبط کند.

من بارها با وزیر مسکن فدرال صحبت کرده‌ام و از آنها خواسته‌ام که اعداد مهاجرت خود را با تعداد مسکن و همچنین (تأمین مالی) مسکن مقرون‌به‌صرفه مرتبط کنند. ما می دانیم که ساختن آن خانه ها نه تنها برای مهاجران جدید، بلکه همچنین ساکنان موقتی که برای آمدن به کانادا استخدام می شوند، بسیار مهم است. ما می‌خواهیم کسانی که می‌آیند موفق باشند.

Kahlon گفت، من با همکارانم در سراسر کشور صحبت می کنم و همه آنها می گویند که فشارهای مسکن یک مسئله مهم است و امیدوارند دولت فدرال قدمی بردارد.

Brendon Ogmundson اقتصاددان ارشد BCREA، گفت، کاهش رشد قیمت به گونه‌ای که درآمدها بتواند به قیمت‌ها برسد نیز برای بهبود مقرون به صرفه بودن مسکن ضروری است.

در حالی که گزارش BCREA اشاره کرد، چگونه رشد جمعیت بر بازار مسکن استرس وارد می کند، همچنین به اهمیت تأثیرات مثبت مهاجران بر اقتصاد اشاره کرد.

در این بیانیه آمده است: مهاجرت با حمایت از رشد اقتصادی، ایجاد فرصت‌های شغلی و آوردن تنوع به جوامع، نقشی حیاتی در اقتصاد ایفا می‌کند.

Call Now Button