تعویق پروژه توسعه خانه های حمایتی ونکوور تا سال ۲۰۲۶

استان ونکوور به دنبال راه‌حل‌هایی برای کاهش بحران مسکن است، یکی از این طرح ها پروژه توسعه مسکن حمایتی در شرق این استان است.

این پروژه در ابتدا یک ساختمان شش طبقه ۵۰ واحدی واقع در خیابان Renfrew بود، اما با ارائه طرح های جدید و اضافه کردن ۲۶ واحد دیگر احتمالا این ساختمان به ۱۲ طبقه برسد.

BC Housing در بیانیه‌ای نوشت، این خانه‌ها نیاز فعلی مردم به مسکن حمایتی را برطرف می‌کنند.

سخنگوی BC Housing گفت، شورای شهر ونکوور به دنبال پیشنهاد اولیه این طرح را تصویب کرد تا ساختمان‌های مقرون به صرفه‌ای که به وسایل حمل و نقل عمومی نزدیک هستند را سریعا افزایش دهد. این شورا همچنین در ماه مارس ۲۰۲۲ طرحی را تصویب کرد که به طور کامل از پروژه‌های مسکن اجتماعی یا حمایتی این منطقه حمایت می‌‎کند.

ساخت این پروژه که با مشارکت شهرداری ونکوور و استان از طریق «BC Housing» و «Lu’ma Native Housing Society» صورت می گیرد، احتمالا تا اواخر سال آینده آغاز نخواهد شد به همین دلیل تحویل خانه‌ها نیز ممکن است تا سال ۲۰۲۶ به طول انجامد.

این یکی از پنج پروژه توسعه خانه های حمایتی ونکوور و بخشی از تعهد همه دولت‌ها برای ساخت ۳۵۰ خانه در ونکوور است.

بر اساس این طرح، هر واحد یک آپارتمان استودیویی با حمام و آشپزخانه‌ی اختصاصی خواهد بود و این ساختمان‌ها همچنین قرار است فضاهایی برای فعالیت‌های فرهنگی و امکانات رفاهی مانند اتاق رختشویی، آشپزخانه اشتراکی، غذاخوری و فضای تفریحی داشته باشد.

Call Now Button